Інтернет-професії захоплюють світ і все більше фахівців йде в Мережа в пошуку нових способів заробітку. Поговоримо про один з таких способів — арбітраж трафіку: з чого почати роботу в цій цікавою, динамічною і високоприбуткової сфері. Назва звучить складно, але на ділі принцип заробітку давно відомий: «купуємо в одному місці, продаємо в іншому». Ось тільки товар не зовсім звичний — інтернет-трафік.
Інтернет-трафік — це кількість відвідувачів, що приходять на сайт за певний проміжок часу. Трафік цікавий тим, що відвідувачів сайту можна перетворити в Ліди — продажу або заявки. Що таке арбітраж трафіку?
Так називають покупку трафіку і перенаправлення його на посадочні сторінки з офферу (пропозицією) в партнерській програмі. А фахівців, які працюють в цій сфері, називають арбітражнікамі.
Схема заробітку на арбітражі трафіку виглядає так:
1) купуємо трафік; 2) направляємо його в партнерську програму на Лендінгем з офферу (товаром або іншою пропозицією); 3) підштовхуємо відвідувача до скоєння цільового дії (реєстрація, заявка, покупка і т. П.); 4) отримуємо оплату за підтверджене цільове дію (лід) в партнерській програмі. Від моделі заробітку відбувається інше, більш офіційна назва сфери діяльності арбітражніков — CPA -маркетинг. Абревіатура CPA розшифровується як Cost Per Action або «оплата за дію».
Арбітражнікі отримують оплату за цільове дію з партнерської програми, або CPA-мережі — майданчики, яка виступає посередником між рекламодавцем і арбітражніком. Перед нею стоїть завдання організувати співпрацю двох сторін:
· Рекламодавця з його товарами і послугами, який потребує клієнтів; · Партнера-арбітражніка, який знає, де купити і як конвертувати трафік.
Щоб взаємодія була вигідним для всіх сторін, CPA-партнерка відстежує якість трафіку, що надається арбітражніком і забезпечує своєчасне надходження оплати від рекламодавця.
Приклад роботи по схемі CPA Є товарний оффер, за який платять за заявку. Ви купуєте трафік в рекламному кабінеті Facebook за свої гроші і ведете його на Лендінгем з чужим товаром. З цього трафіку рекламодавець отримає Ліди (заявки), і заплатить вам через партнерську програму за кожен підтверджений лід. Різниця між отриманою сумою і витратами на трафік — і є ваша прибуток. З чого почати «Арбітраж»?
Якщо ви вирішили спробувати себе в арбітражі трафіку, то почати варто з головного — освоєння інформації. Виберіть і вивчіть основні інструменти для реклами: Яндекс.Директ, Google Adwords, тизерну мережі, Clickunder, MyTarget, інформацію з «ВКонтакте» і Facebook. Від обраного джерела багато в чому залежить успіх в арбітражі, і ніші, в яких ви зможете працювати. Про ніші згадано не дарма: це наступний крок початківця арбітражніка. Ось напрямки, до яких варто придивитися новачкові:
фінанси (бінарні опціони, Forex, мікрокредитування); товарка (просування фізичних товарів); gambling (казино і лотереї); гри (мобільні та комп’ютерні); e-commerce (просування брендів і інтернет-магазинів); дейтинг (сайти знайомств); essay (освіта, студентські роботи); adult (товари для дорослих); інсталл (установки мобільних додатків).
Коли визначитеся з напрямом, виберіть партнерську програму для співпраці. Їх багато, і нові CPA-партнерки відкриваються мало не кожен день (і закриваються з такою ж частотою). Щоб не промахнутися з вибором, варто вивчити відгуки про роботу з партнеркою, почитати огляди в блогах або порадитися з арбітражнікамі в тематичних групах у «ВКонтакте» або в чатах Telegram.
На що звертати увагу при виборі партнерської програми: термін роботи на ринку CPA, популярність серед арбітражніков, лояльність до новачків (деякі партнерки не працюють з новачками, які не мають успішної статистики), чуйність техпідтримки. Зустрітися з аккаунт-менеджером і не соромтеся задавати йому питання — з людиною, яка знає роботу «зсередини», починати співпрацю набагато легше. Отже, з джерелом визначилися, нішу вибрали, CPA-партнерку знайшли, а менеджер підказав хороший оффер для старту? Можна починати лити трафік!
Користувачеві сучасної операційної системи від Microsoft для управління своїм ПК може знадобитися дізнатися, як здійснити адміністрування Windows. Для цього в ОС передбачено чимало різних інструментів, що забезпечують управління компютером за допомогою клавіатури і миші, так і шляхом віддаленого доступу. Більшості звичайних користувачів, що включають компютер для запуску гри або входу в Інтернет, не потрібно розбиратися в особливостях адміністрування. Але, якщо користуватися цими, вже вбудованими в систему, функціями, можна помітно полегшити собі життя при виконанні на ПК будь-якої задачі. Вхід в меню управління компютером Для запуску основних інструментів адміністрування слід відкрити вкладку управління.