2-14-2020
Картинки по запросу "Заработок для арбитражников трафика cpa сетьа"

Інтернет-професії захоплюють світ і все більше фахівців йде в Мережа в пошуку нових способів заробітку. Поговоримо про один з таких способів — арбітраж трафіку: з чого почати роботу в цій цікавою, динамічною і високоприбуткової сфері. Назва звучить складно, але на ділі принцип заробітку давно відомий: «купуємо в одному місці, продаємо в іншому». Ось тільки товар не зовсім звичний — інтернет-трафік.

Інтернет-трафік — це кількість відвідувачів, що приходять на сайт за певний проміжок часу. Трафік цікавий тим, що відвідувачів сайту можна перетворити в Ліди — продажу або заявки.
Що таке арбітраж трафіку?

Так називають покупку трафіку і перенаправлення його на посадочні сторінки з офферу (пропозицією) в партнерській програмі. А фахівців, які працюють в цій сфері, називають арбітражнікамі.

Схема заробітку на арбітражі трафіку виглядає так:

1) купуємо трафік;
2) направляємо його в партнерську програму на Лендінгем з офферу (товаром або іншою пропозицією);
3) підштовхуємо відвідувача до скоєння цільового дії (реєстрація, заявка, покупка і т. П.);
4) отримуємо оплату за підтверджене цільове дію (лід) в партнерській програмі.
Від моделі заробітку відбувається інше, більш офіційна назва сфери діяльності арбітражніков — CPA -маркетинг. Абревіатура CPA розшифровується як Cost Per Action або «оплата за дію».

Арбітражнікі отримують оплату за цільове дію з партнерської програми, або CPA-мережі — майданчики, яка виступає посередником між рекламодавцем і арбітражніком. Перед нею стоїть завдання організувати співпрацю двох сторін:

· Рекламодавця з його товарами і послугами, який потребує клієнтів;
· Партнера-арбітражніка, який знає, де купити і як конвертувати трафік.

Щоб взаємодія була вигідним для всіх сторін, CPA-партнерка відстежує якість трафіку, що надається арбітражніком і забезпечує своєчасне надходження оплати від рекламодавця.

Приклад роботи по схемі CPA
Є товарний оффер, за який платять за заявку. Ви купуєте трафік в рекламному кабінеті Facebook за свої гроші і ведете його на Лендінгем з чужим товаром. З цього трафіку рекламодавець отримає Ліди (заявки), і заплатить вам через партнерську програму за кожен підтверджений лід. Різниця між отриманою сумою і витратами на трафік — і є ваша прибуток.
З чого почати «Арбітраж»?

Якщо ви вирішили спробувати себе в арбітражі трафіку, то почати варто з головного — освоєння інформації. Виберіть і вивчіть основні інструменти для реклами: Яндекс.Директ, Google Adwords, тизерну мережі, Clickunder, MyTarget, інформацію з «ВКонтакте» і Facebook. Від обраного джерела багато в чому залежить успіх в арбітражі, і ніші, в яких ви зможете працювати. Про ніші згадано не дарма: це наступний крок початківця арбітражніка. Ось напрямки, до яких варто придивитися новачкові:

фінанси (бінарні опціони, Forex, мікрокредитування);
товарка (просування фізичних товарів);
gambling (казино і лотереї);
гри (мобільні та комп’ютерні);
e-commerce (просування брендів і інтернет-магазинів);
дейтинг (сайти знайомств);
essay (освіта, студентські роботи);
adult (товари для дорослих);
інсталл (установки мобільних додатків).

Коли визначитеся з напрямом, виберіть партнерську програму для співпраці. Їх багато, і нові CPA-партнерки відкриваються мало не кожен день (і закриваються з такою ж частотою). Щоб не промахнутися з вибором, варто вивчити відгуки про роботу з партнеркою, почитати огляди в блогах або порадитися з арбітражнікамі в тематичних групах у «ВКонтакте» або в чатах Telegram.

На що звертати увагу при виборі партнерської програми: термін роботи на ринку CPA, популярність серед арбітражніков, лояльність до новачків (деякі партнерки не працюють з новачками, які не мають успішної статистики), чуйність техпідтримки. Зустрітися з аккаунт-менеджером і не соромтеся задавати йому питання — з людиною, яка знає роботу «зсередини», починати співпрацю набагато легше. Отже, з джерелом визначилися, нішу вибрали, CPA-партнерку знайшли, а менеджер підказав хороший оффер для старту? Можна починати лити трафік!