Apple піклується про конфіденційність. Але тільки якщо ви там не працюєте

17

Apple регулярно нагадує користувачам, що піклується про збереження приватних даних. Але всередині компанії все інакше: як стверджують співробітники, техногігант регулярно вторгається в їх особисте життя.

Політика прив’язки особистого apple id до корпоративного аккаунту

За словами джейкоба престона, який раніше працював в купертіно, корпорація зобов’язує нових співробітників пов’язувати особисті учеткі apple id з робочим аккаунтом. При звільненні працівник повинен повернути видані пристрої, причому без стирання інформації. Тобто співробітники віддають особисті дані, включаючи сховище icloud, електронну пошту та архів фотографій.

Теоретично можна створити окремий apple id, щоб пов’язати його з корпоративним обліковим записом. Однак багато» яблучні ” гаджети не підтримують перемикання між ідентифікаторами apple id, а в інструкціях компанії прямо згадується необхідність підключення особистого аккаунта.

Сумнівні методи тестування продуктів

У 2017-му apple випустила внутрішній додаток для тестування face id. З ним пристрій записував коротке відео при кожному розблокуванні. У разі проблем співробітник міг відправити звіт з прикріпленим роликом в систему відстеження помилок. А що відбувалося з кліпами, які туди не завантажувалися? про це не повідомлялося.

Установка утиліти не була обов’язковою, але заохочувалася і очікувалася від учасників інженерних команд купертіно.

Суворі умови трудової угоди

Трудовий договір дозволяє каліфорнійському it-гігантові відстежувати дії персоналу, включаючи “фізичне, цифрове або відеоспостереження«, а також можливість»обшукувати робочий простір, прослуховувати записи телефонних розмов і оглядати будь-яку власність, що не належить apple, на території компанії”.

При цьому співробітники не повинні розраховувати на конфіденційність ” при використанні особистих пристроїв в рамках бізнесу apple, при використанні систем або мереж apple, а також при знаходженні в офісних приміщеннях».

Конфіденційність тільки для споживачів

Незважаючи на неодноразові скарги співробітників, купертіновская компанія називає конфіденційність «однією зі своїх ключових цінностей». Кожна презентація apple включає блок, який присвячений збереженню призначених для користувача даних. А реклама зі слоганом» все, що відбувається у вашому iphone, залишається у вашому iphone ” транслюється по всіляких каналах.