Дослідники використовують движок unity 3d game engine для діагностики суперкомп’ютерів

97

Нараховано винагороду

Ця новина написана відвідувачем сайту, і за неї нараховано винагороду.

Дослідники з массачусетського технологічного інституту хочуть прискорити процес моніторингу, діагностики та усунення проблем з багатомільярдними суперкомп’ютерами за рахунок візуалізації обладнання в движку unity 3d game, аналогічному тому, який використовується в деяких іграх. Суперкомп’ютери являють собою надзвичайно складний набір обладнання, оскільки вони працюють з тисячами взаємопов’язаних систем. Однак в системі можуть виникати проблеми, і діагностика цих проблем може коштувати суперкомп’ютерам часу і знижувати продуктивність.

Середній суперкомп’ютер має безліч компонентів в системі. Кожна частина системи називається вузлом, і кожен вузол містить певний набір апаратних компонентів. Як сильно спрощене і базове пояснення, деякі вузли призначені для зберігання даних, а інші вузли призначені для обчислень. Ці обчислювальні вузли зазвичай містять процесори і основну системну пам’ять.

Інженери постійно перевіряють обладнання в процесі установки, стикаючись з різними проблемами. Наприклад, в системі можуть бути проблеми з пам’яттю, процесором і навіть мережею, і діагностика основної причини може бути утруднена з такими великомасштабними системами. Наприклад, майбутній суперкомп’ютер frontier повинен мати близько 100 стійок, що містять по 10 вузлів в кожній, що призведе до появи тисяч вузлів для діагностики та моніторингу.

Щоб спростити це завдання, дослідники з массачусетського технологічного інституту розробили нову технологію для візуалізації моніторингу вузлів, пропонуючи системну звітність в реальному часі в ігровому движку unity 3d, який використовується в багатьох відеоіграх. Він називається mm3d і є частиною інструментів управління інфраструктурою центру обробки даних( dcim), розроблених підрозділом mit supercoud.

У документі зазначається: «комбінація суперкомп’ютерної аналітики і тривимірної ігрової візуалізації дозволяє обробляти в реальному часі і візуально відображати величезні обсяги інформації, яку люди можуть швидко обробити з невеликим навчанням. Наша система повністю використовує можливості сучасних тривимірних ігрових середовищ для створення нового уявлення комп’ютерного обладнання, яке інтуїтивно представляють фізичні атрибути суперкомп’ютера, одночасно відображаючи попередження в реальному часі».

Це означає, що цей 3d-движок може відображати використання компонентів і будь-які попередження системи в режимі реального часу. Наприклад, якщо з’являється попередження, це може означати, що конкретний вузол перегрівається, і системний адміністратор буде негайно попереджений в додатку 3d-движка. Ви можете побачити демонстрацію системи нижче, де перше зображення являє собою фактичне обладнання, а друге-візуалізовані елементи.

Хоча це ще не комерційне додаток, цей проект може стати кроком вперед в області моніторингу суперкомп’ютерів, який допоможе спростити системне адміністрування.