Eve online-гра може позбутися від щоденних перезавантажень серверів

15

Примітною особливістю mmorpg eve online є те, що гравці з усього світу можуть грати разом на єдиному глобальному сервері. Однак розробникам необхідно проводити щоденну перезавантаження кластера, щоб все правильно працювало і не виникало ніяких проблем. Це викликає деякі незручності для гравців, адже їм доводиться планувати свій графік з урахуванням даного нюансу. А в рідкісних випадках затяжні масштабні баталії завершуються саме через перезавантаження серверів. Але незабаром ситуація може змінитися.

Ccp games працює над тим, щоб позбутися від цієї докучливої процедури. 3 грудня 2019 року пройшов перший експеримент. Тоді сервера не відключали протягом 48 годин. Отримані дані розробники використовували, щоб внести поліпшення, які дозволили скоротити час перезавантаження з 4 хвилин 20-40 секунд до 3 хвилин 30-40 секунд.

Але довгострокова мета – повністю позбутися від необхідності щоденних перезавантажень. Студія вже кілька років працює над технологічною платформою мікросервісів для eve online і почала використовувати її для ряду функцій. Тепер розробники хочуть поспостерігати, як ця екосистема працює без перезавантажень основного ігрового кластера, і перевірити чи немає ніяких проблем.

9 вересня відбудеться черговий експеримент. У цей день ігровий кластер tranquility не буде відключений для щоденного перезавантаження. Команда ccp games перевірить виправлення, які внесені після попереднього експерименту, а також роботу нової платформи мікросервісів. Як і минулого разу, гравців чекає особливий відеоролик.