Facebook скоротив видимість контенту з мовою ненависті на 50%

65

У відповідь на звинувачення з боку колишньої співробітниці компанії френсіс хауген в facebook поділилися своїми досягненнями в області боротьби з розпалюванням ненависті на платформі.

Хауген, виступаючи перед конгресом сша, заявила, що соцмережа може «відловлювати» лише «дуже невелику» частку образливого контенту.

Вчора віце-президент з питань корпоративної етики facebook гай розен опублікував пост, в якому заявив, що для компанії зниження видимості контенту з мовою ненависті важливіше, ніж просто його існування. За останні 9 місяців видимість такого контенту на facebook впала майже на 50%. Тепер він становить лише 0,05% переглянутого контенту – це близько 5 переглядів на кожні 10 тисяч.

Топ-менеджер заявив, що було неправильно зосереджуватися на видаленні контенту як єдиної метриці. За словами розена, існують і інші способи протидії розпалюванню ненависті, такі як обмеження охоплення. Занадто агресивне видалення контенту загрожує помилками.

Однак, навіть якщо цей контент побачать лише кілька людей, він все одно залишається проблемою. І це те, про що говорила хауген. На її думку, facebook робить недостатньо.

Нагадаємо, що раніше глава компанії марк цукерберг спростував звинувачення з боку хауген в тому, що facebook ставить на перше місце прибуток.