Hyundai відмовиться від двигунів внутрішнього згоряння на більшості ринків до 2040 року

138

Багато автовиробників в цьому році вважали за потрібне поставити перед собою терміни повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Як правило, чим дорожче продукція марки, тим швидше вона готова перейти на електротягу. Стратегія hyundai motor не є винятком: якщо флагманський бренд genesis відмовиться від двс вже в 2030 році, то весь корейський концерн спробує зробити це десятьма роками пізніше.

Джерело зображення: hyundai motor

Основні віхи своєї програми по переходу до «вуглецевої нейтральності» hyundai motor назвала в прес-релізі, приуроченому до участі компанії у виставці iaa mobility в мюнхені, яка проходить на цьому тижні. Головна мета корейського автовиробника-домогтися повністю нейтрального вуглецевого сліду до 2045 року не тільки на рівні викидів випускаються транспортних засобів, але і у виробничій діяльності.

До 2040 року рівень вуглецевих викидів буде знижений на 75% від величини 2019 року. До 2030 року компанія розраховує довести частку реалізованих машин з нульовим викидом в глобальних масштабах до 30 %, а десятьма роками пізніше батарейні електромобілі і транспорт на водневому паливі будуть формувати до 80% продажів по всьому світу. До того часу компанія розраховує припинити продажі машин з двигунами внутрішнього згоряння на більшості ринків. У європі такий перехід відбудеться вже в 2035 році.

На заході в мюнхені hyundai продемонстрував зразок автобуса elec city fuel cell, що використовує для пересування електрику, що отримується з водневих паливних елементів. На 2023 рік запланована прем’єра нового покоління водородомобіля nexo, а також багатоцільової машини з аналогічною силовою установкою. Після 2025 року компанія представить повнорозмірний кросовер на водневих паливних елементах. Корейський автовиробник вже зараз лідирує за кількістю продаваних транспортних засобів, що використовують водневе паливо.

Технології автопілота, включаючи варіант застосування на легких літальних апаратах, теж будуть віднесені до пріоритетів у розвитку hyundai motor. Компанія motional в 2023 році почне комерційну експлуатацію роботизованих таксі на основі електромобіля ioniq 5. Літальні апарати на електротязі почнуть використовуватися для перевезень всередині міст в 2028 році. У наступному десятилітті вони зможуть освоїти міжміські маршрути.

Hyundai в розвитку енергетичної інфраструктури буде робити упор на» зелений водень”, одержуваний з води методом електролізу з використанням електрики з відновлюваних джерел. Відслужили своє в електромобілях тягові батареї отримають друге життя в якості стаціонарних сховищ електроенергії. До 2040 року компанія переведе 90% своїх підприємств на використання енергії з відновлюваних джерел, для повної конверсії буде потрібно ще п’ять років. Майбутні моделі електромобілів hyundai і kia отримають можливість віддавати частину заряду батарей в стаціонарну електромережу в момент пікових навантажень, якщо вони при цьому не будуть експлуатуватися.