Китай змусить ігрові компанії стежити, щоб діти не проводили в онлайн-іграх більше 3 годин на тиждень

12

Уряд китаю в середу закликав ігрові фірми, включаючи tencent і netease, забезпечити дотримання нових правил для цього сегмента. Фактично компанії зобов’язали стежити за тим, скільки часу неповнолітні користувачі проводять в онлайн-іграх і обмежувати його трьома годинами на тиждень, як того вимагає новий закон.

Reuters / aly song

Компанії були попереджені, що тих, хто буде в «недостатній» мірі дотримуватися нових правил, чекає суворе покарання. Влада також запропонувала ігровим компаніям зосередитися на стимулюванні інновацій замість боротьби один з одним неналежними методами (що саме мається на увазі під цими словами — не ясно). У розгорнулася кампанії з посилення правил на ігровому ринку беруть участь департамент з реклами комуністичної партії кнр, національне управління преси та публікацій, управління центральної комісії у справах кіберпростору і міністерство культури і туризму китаю.

Але під ударом опинилася не тільки ігрова галузь. У середу міністерство транспорту китаю заявило, що посилить боротьбу з порушеннями закону в сфері послуг з перевезення пасажирів і займеться онлайн-платформами, які все ще використовують невідповідні законодавству транспортні засоби і водіїв. Нагадаємо, що в липні китайські регулюючі органи почали розслідування відносно компанії didi global, що надає послуги агрегатора таксі, каршерінга і райдшерінга.

І ще в рамках зачистки цифрової медіасфери управління з питань кіберпростору китаю з 27 серпня закрило і заблокувало 1793 так званих self-media аккаунта на онлайн-платформах в рамках розслідування про незаконне оприлюднення фінансової інформації та критику фінансових ринків.

Термін self-media в основному використовується для опису незалежних облікових записів, які створюють оригінальний контент, але офіційно не зареєстровані владою. У числі заблокованих акаунтів три мають більш ніж мільйон передплатників. Управління додало, що при цьому було видалено понад 47 000 одиниць “шкідливої інформації”.