Китайські компанії нарощують виробництво тягових батарей швидше корейських

20

Лідерство китайської catl на світовому ринку акумуляторів для електромобілів оскаржувати складно, але в сучасних умовах здатність активно нарощувати обсяги виробництва критична для розвитку автопрому, і тут виробники батарей з кнр теж намагаються тримати високий темп. Цього року всі найбільші китайські постачальники збільшили обсяги виробництва тягових батарей майже втричі.

Джерело зображення: pixabay

З результатами дослідження sne research знайомить громадськість південнокорейський ресурс business korea. За перші десять місяців поточного року кількість експлуатованих електромобілями акумуляторів збільшилася на 116,1% до 216 гвт. Лідером залишилася китайська catl, що займає 31,2% ринку, на другому місці розташувалася південнокорейська lg energy solution з 21,2 % ринку, третє місце поки утримує panasonic з 13,2% ринку. Відзначається, що panasonic та інші японські постачальники відстають від темпів розвитку ринку тягових батарей, а тому їх частка знижується. П’ятірку лідерів за темпами збільшення поставок акумуляторів зайняли китайські компанії: byd (196,2 %), catl (188 %), calb (178,2 %), guoxuan (176,9 %).

Таким чином, навіть якщо деякі китайські компанії поки займають одиниці відсотків світового ринку, вони при цьому нарощують обсяги виробництва батарей вражаючими темпами. Svolt, наприклад, очолила п’ятірку лідерів зростання зі збільшенням обсягів поставок на 890,2 % за рік.

Китайська byd займає четверте місце за кількістю випущених тягових батарей з 8,5 %. Нагадаємо, саме її lfp-акумулятори має намір наступного року використовувати toyota для виробництва нового недорого електричного седана спеціально для китайського ринку. На п’ятому місці в світовому рейтингу розташувалася корейська sk on з 5,8% ринку, samsung sdi задовольняється шостим місцем і 4,6% ринку. Китайські компанії замикають десятку: calb (2,8 %), guoxuan (2,1 %), aesc (1,5 %) і svolt (1,0 %).

Lg energy solution постачає своїми батареями електромобілі tesla model y, volkswagen id.4 і ford mustang mach-e. Корейська sk on активно співпрацює з hyundai і kia, а samsung sdi постачає акумуляторами електромобілі stellantis, volkswagen і audi. Корейські виробники можуть отримає стратегічну перевагу перед китайськими на американському ринку, оскільки влада сша більш прихильні до інвесторів з південної кореї при організації локальних виробництв. Lg energy solution організовує в сша випуск батарей спільно з gm і stellantis, а sk on співпрацює з ford motor. Ринок тягових акумуляторів зростає 16 місяців поспіль, його не змогла стримати навіть пандемія.