Мовець айзек, багатошарові вороги і перехід до активної розробки: нові деталі і перші кадри геймплея ремейка dead space

18

Як і було обіцяно, ввечері 31 серпня студія ea motive провела на своєму twitch-каналі спеціальну трансляцію, за час якої (близько 40 хвилин) поділилася новими кадрами ігрового процесу і подробицями ремейка dead space.

Джерело зображень: ea motive

За словами представників команди, розробка оновленої версії dead space почалася менш ніж за рік до офіційного анонсу, тому в даний час виробництво лише переходить в повномасштабну фазу.

Незважаючи на ранній характер збірки, на трансляції показали уривки ігрового процесу, «багатошарову» систему розчленування (крім кінцівок, монстрам можна буде відстрілювати шматки плоті) і переміщення в невагомості.

Isaac has something to say. # deadspace pic.twitter.com/csokt6zcyv

– dead space (@deadspace) august 31, 2021

На відміну від оригінальної dead space, в рімейку головний герой — інженер айзек кларк — навчиться говорити. Озвучувати його буде виконавець ролі персонажа в другій і третій частинах ганнер райт (gunner wright).

При цьому надто балакучим в оновленій dead space протагоніст не стане і буде розмовляти тільки з іншими людьми або в вимагають коментаря ситуаціях. Розробники запевняють, що атмосферу ця зміна не зіпсує.

Крім іншого, на трансляції підтвердили збільшення кількості секцій з нульовою гравітацією, відсилання до розширеної всесвіту dead space (сиквели, комікси, мультфільми) і відсутність монтажних склеювань.

Ремейк dead space створюється для pc, playstation 5, xbox series x і s. Офіційних термінів виходу у гри немає, але журналіст venturebeat джефф грабб (jeff grubb) нещодавно повідомив, що реліз намічений на осінь 2022 року.