На twitch тепер можна допускати в чати тільки підтверджені акаунти

15

Відеострімінговий сервіс twitch додав нові інструменти для боротьби з проявами ненависті на платформі. Стримери отримали можливість допускати до спілкування в чаті тільки власників акаунтів з підтвердженими номерами телефонів.

Джерело: theverge.com

Асортимент нових засобів захисту дозволяє власникам каналів встановлювати певні вимоги до підтвердження адреси електронної пошти або номера телефону для користувачів, які не досягли певного віку або для нових акаунтів. Наприклад, стример може зробити так, щоб власник облікового запису, зареєстрованого менше тижня тому або підписався кілька хвилин тому, не міг спілкуватися в чаті, якщо до такого аккаунту не прив’язаний підтверджений номер телефону. Можна робити винятки для певних категорій глядачів, наприклад, для vip-персон або старих передплатників. Адміністрація сервісу впевнена, що ці інструменти допоможуть знизити число інцидентів з масовими проявами ненависті на платформі, оскільки ймовірність того, що у бот-акаунтів є прив’язані номери телефонів, все-таки не надто висока.

Механізми верифікації за номером телефону також зазнали змін. До одного номеру можна прив’язати до п’яти облікових записів. Але при блокуванні одного з акаунтів з підтвердженим номером проводиться блокування всіх облікових записів, до яких прив’язаний даний номер — як на каналі, так і на всій платформі.

Нові інструменти з’явилися на платформі у відповідь на спроби стримерів захиститися від зловживань з боку глядачів. З серпня багато з них виявилися мішенями так званих “рейдів ненависті”, в ході яких чати раптово починають наповнюватися расистськими або іншими негативними висловлюваннями, які генеруються одночасно сотнями бот-акаунтів. Для боротьби з такими інцидентами стримери раніше покладалися на більш прості і менш надійні інструменти на зразок тривожних кнопок або засобів масової блокування ботів. Творці контенту проводили в соцмережах кампанії, спрямовані на те, щоб адміністрація платформи оперативніше реагувала на подібні інциденти. Twitch визнала факти подібних рейдів і пообіцяла випустити кошти для протистояння їм.

Анджела хессіон (angela hession), віце-президент twitch, яка курирує питання довіри і безпеки, заявила, що нові інструменти захисту стали результатом декількох місяців роботи. Вона визнала, що реакція платформи виглядає недостатньо своєчасною, проте впровадження подібних засобів вимагає часу, оскільки сервіс повинен враховувати інтереси всіх своїх користувачів в різних регіонах. Мовчання сервісу також мало причину: адміністрація не хотіла, щоб зловмисники з самого початку знали про вжиті заходи.

Технічні засоби захисту є лише частиною багатостороннього підходу боротьби з проблемою. Не так давно адміністрація twitch подала позов до федерального суду сша проти двох передбачуваних організаторів “рейдів ненависті”. Мета позову-це не тільки ідентифікація зловмисників, а й сигнал для інших потенційних шкідників. Сервіс постійно працює над удосконаленням засобів безпеки і проводить масові блокування ботів. Як уточнила пані хессіон, користувачі сервісу повинні розуміти, що їх безпека є пріоритетом для twitch, і її забезпечення — це результат безперервної роботи, а не одиночна акція.