Що таке найманці?
Варто відразу ж відзначити, що даний режим мало чим схожий на традиційний hearthstone, і куди більше він нагадує покрокову rogue-like стратегію на зразок darkest dungeon. Тут немає колод і карт в звичному для ккі форматі, замість цього ваше основне завдання-зібрати собі групу пріключенцев і відправитися в процедурно-згенероване підземелля, щоб битися з монстрами і отримати лут. Ну а в якості вишеньки на торті тут є ще й pvp. Але давайте про все по порядку.
Табір і апгрейди
- табір представляє з себе невеликий хаб з парочкою будівель.
- майстерня потрібна для відбудови і поліпшення будівель.
- біля багаття набираються квести.
- у таверні можна зібрати собі паті з шести персонажів і поліпшити їх здібності.
- точка переходу дозволяє вам відправитися на pve-місії.
- арена призначена для pvp.
- торговець-це просто внутрішньоігровий магазин з лутбоксами, замаскованими під набори карт.
Персонажі, здібності і синергія
- у режимі доступний 51 персонаж різних рідкості і типу.
- кожен з них має унікальний набір з трьох абілок, що відкриваються в міру прокачування. До того ж ви зможете добирати вашим бійцям екіпіровку.
- всі персонажі діляться на три класи: бійці( зелені), заклинателі (сині) і захисники (червоні).
- у грі існує свого роду система “камінь-ножиці-папір”, коли бійці завдають подвійної шкоди заклинателям, заклинателі хороші проти захисників, а захисники знищують бійців, що є наріжним каменем при складанні стратегії.
- крім цього в найманцях є досить багато додаткових механік: хтось бафается при наявності на столі орків, хтось покращує природні заклинання всіх членів групи і так далі.
- так що, збираючи партію з шести героїв, потрібно постійно озиратися на те, як вони будуть взаємодіяти між собою і чи зможуть вони ефективно протистояти всім типам супротивників.
Доручення
- після того як ви зібрали собі групу і набрали квестів, настає пора вирушати на “доручення”.
- доручення являють собою серію випадково згенерованих подій із заздалегідь визначеним фінальним босом в кінці.
- ці події можуть бути боями, бафами або додатковими завданнями. Ви самі вибираєте свій шлях через данж, хоча часто різниця буде лише в тому, скільки битв ви готові провести.
- у міру проходження ваші персонажі будуть отримають досвід і певні тимчасові бафи у вигляді пасивних і активних здібностей.
- є кілька рівнів складності доручень: базовий, героїчний і легендарний. Перший досить простий, другий буде під силу лише прокачаним паті, а третій blizzard збираються додати пізніше.
Бої і противники
- на початку битви ви повинні виставити на стіл трьох персонажів з вашої групи.
- решта, якщо вони все ще живі, залишаться в резерві. Якщо один з ваших героїв помре, то його можна замінити на кого-небудь з резерву. Після бою здоров’я персонажів відновлюється.
- кожен хід ви роздаєте своїм бійцям вказівки і використовуєте їх здібності, кожна з яких володіє певним показником швидкості.
- після цього ви натискаєте кнопочку “готово”, і учасники битви починають відігравати свої дії в порядку їх швидкості.
- що ж до супротивників, то вони представляють із себе збірну солянку з рандомних нейтральних мобів з парою абілок і героїв з куди більшим набором умінь.
- на перший погляд бої виглядають досить просто, але сукупність синергії різних здібностей і класів робить їх вкрай цікавими і складними. Особливо враховуючи той факт, що ви ніколи не знаєте, з чим доведеться зіткнутися в наступній битві.
Нагороди та прогресія
- за проходження pve-місій ви будете отримати досвід для ваших героїв, а також особливі монетки.
- ці монетки використовуються для прокачування наявних і відкриття нових персонажів.
- при цьому монетки унікальні для кожного героя. Тобто якщо ви хочете додати собі в паті короля ліча, то вам потрібно буде зібрати 500 монеток короля ліча. А щоб прокачати його абілки, доведеться нафарміть ще більше.
- варто відзначити, що деякі квести і доручення пропонують в якості нагороди монети певних персонажів, щоб ви могли швидше відкрити або прокачати потрібних героїв. Але, звичайно ж, складання дрім-тіма з сільвани, утера і іллідана займе у вас пристойну кількість часу.
- якщо ви не хочете чекати, то завжди можна випробувати свою удачу у внутрішньоігровому магазині. Blizzard вирішили монетизувати новий режим за допомогою продажу паків, в яких вам можуть випасти як монетки, так і повноцінні персонажі.
Pvp
- на місцевій арені ви зможете зібрати свою паті і битися проти інших гравців.
- всі рівні, предмети і прокачування персонажів зберігаються.
- матчмейкінг повинен буде підбирати рівних вам за силою супротивників, так що побоюватися, що вашу стартову партію переїде який-небудь донатер з легендарками, не варто.
Підсумки
Всупереч очікуванням багатьох, у blizzard вийшло створити вкрай цікавий rogue-like з непоганою реіграбельностью. Тут є місце стратегії, як в плані складання загонів, так і в плані прийняття рішень в бою. До того ж навіть на релізі в найманцях вистачить pve – і pvp-контенту, щоб гравці не занудьгували протягом декількох десятків годин. Звичайно ж, система прокачування і відкриття персонажів, зроблена на догоду монетизації, дещо бентежить, але з цим доведеться змиритися.
Як би там не було, якщо blizzard будуть випускати постійні оновлення для найманців, то досить ймовірно, що даний режим цілком зможе зрівнятися за популярністю з полями битв в найближчому майбутньому.