Пояснення змін у фільмі «остання дуель» порівняно з реальною історією

161

Фільм « остання дуель » рідлі скотта заснований на реальних історичних подіях, але по ходу виробництва в історію були внесені зміни, що не є новинкою, коли справа доходить до таких адаптацій.

У фільмі розповідається історія останнього офіційно визнаного судового процесу у франції в результаті бою жана де карружа (метт деймон) і його колишнього друга, який став ворогом – жаком ле грі (адам драйвер). Дружина жана, маргаріра, яку грає джоді комер, звинувачує ле грі в згвалтуванні, але, коли справедливість зазнає поразки, жан викликає ле грі на дуель, щоб зберегти честь своєї дружини, а також і своє ім’я.

Події стрічки показані в трьох частинах, розказаних з точки зору основних, вищезазначених персонажів. Глядачам показують постійно зростаючу боротьбу жана і жака, ревнощі жана до своєї дружини, а також загальні труднощі, з якими маргарит стикалася в 14 столітті. Після того, як звинувачення і ескалація судового розгляду не змогли визначити винну сторону, було вирішено, що буде проведена дуель, де і буде визначена невинність, або вина кожної зі сторін. Якщо жан програє, це буде сприйнято як божий вирок і підтвердження, що маргарит збрехала – а її саму спалять на багатті.

Проект рідлі скотта, здебільшого, зберігає історичну точність протягом усього хронометражу, але все ж має невеликі, хоч і помітні зміни всюди, щоб додати ще більший ефект драми. нижче спойлери!

битва карружа і ле грі перед судом

« остання дуель » приділяє велику увагу відносинам карружа і ле грі, які і призвели до звинувачення маргарит до згвалтування. Навіть коли фільм перемикається на жіночого персонажа, показано, що більша частина аргументів на користь готовності жана підтримати її звинувачення походять від бажання знайти жака. Фільм дуже грамотно зображує чоловіків як друзів, що стали ворогами, але також більш детально розповідає, як саме вони налаштували один одного проти себе.

Під час битви на початку, карруж не підкоряється наказам графа п’єра, а потім рятує життя ле грі. Як показано далі, він дуже пишається цим, коли починає заздрити успіху ле грі; коли та ж сцена показана з точки зору ле грі, видно, що за кілька миттєвостей до цього він врятував життя карружу, перш ніж той надав йому послугу.

Ще одна невелика зміна, внесена в передісторію, пов’язана з тим, що батько карружа був капітаном невеликої комуни, і після смерті батька, син повинен був успадкувати посаду. Але в стрічці граф п’єро призначає капітаном ле гре, відчуваючи неприязнь до карружа, коли він пред’являє позов п’єру через шматок землі. Інше прикрашання історії обертається навколо зустрічі карружа і ле грі під час обов’язкової доповіді. Історично відомо, що вони розмовляли один з одним після доповіді карружа, але невідомо, що говорили один одному. Фільм же включає діалог, а також показує, що карруж вимагає, щоб ле грі поважав його недавно отримане лицарське звання, а також ображає його.

історія з точки зору маргарит

Ще одна велика зміна, внесена в кіноверсії ” останньої дуелі “, полягає в ньому, що в ній розповідається історія з точки зору маргарит. Вона починається з моменту початку заміжжя персонажа з жаном де карруж, а також, коли ми бачимо сцени в суді, на дуелі і в кінцівці фільму. Хоча фільм представляє точку зору маргарит як правду, історичні звіти про події приділяють набагато більше уваги свідченнями жана і жака, і більшою мірою, покладаються на них.

Проте, стрічці вдається дати уявлення, яким було життя маргарит; вона зображена як слухняна, але нудьгуюча і мало не «кинута» дружина. Вона більш здатна керувати маєтком, ніж її чоловік, і користується відповідальністю, яку їй дають, коли він вирушає в похід, до шотландії. На жаль, історія не розкриває потенціал персонажа в тій мірі, в якій хотілося, але маргарит все одно показана в ролі сильної жінки, яка буде протистояти осуду і критиці – якщо правда буде на її боці і якщо цього буде вимоги ситуація.

судовий розгляд

Інші помітні зміни стосуються судового розгляду, яке послідувало за звинуваченнями карружа. Зокрема, найбільша зміна торкнулася таймлайну подій-реальний судовий розгляд тривав кілька місяців, а у фільмі суд показаний швидкоплинно.

« остання дуель ” також посилається на свідчення інших персонажів » таких як свідчення подруги маргарит, яка, як з’ясувалося, свідчила проти маргарит про її коментарі щодо зовнішності ле грі. Тим не менш, фільм не показав ніяких подальших свідчень, даних парламенту. В історичній справі свідчення давала, принаймні, одна з служниць маргарит, а також адам лувель, спільник ле грі, який, за твердженням маргарит, приходив до неї додому в день злочину.

Оскільки фільм витрачає більшу частину свого хронометражу, який становить дві з половиною години, демонструючи події, що обговорюються в залі суду, скоротити час, що витрачається на перегляд подій, має сенс. Замість того, щоб представляти нові докази в сценах залу суду, « остання дуель » фокусується на тому, як кожен з трьох головних героїв поводиться в своїх свідченнях і допитах.

подробиці дуелі та її результати

Останні зміни » останньої дуелі ” рідлі скотта пов’язані з самою дуеллю. Через 2 місяці після закінчення суду, коли король карла vi постановив, що дуелі бути, карруж і ле грі зустрілися – і сталося це, як ми бачимо в картині, 29 грудня 1386 року.

Велика частина дуелі, показана у фільмі, відповідає тому, що відбувалося насправді. Але, мабуть, найбільшим винятком є те, що карруж змушений кинути свою сокиру, коли ле грі ламає його спис. Інша зміна полягає в тому, що в той час як реальний карруж вбив ле грі, встромивши ніж йому в горло, в картині це відбувається ще більш моторошно, коли ніж виявляється в роті у персонажа драйвера.

Інша частина дуелі, показана в стрічці, суворо слідує історичним записам: ле грі був убитий, а маргарит була оголошена невинною в будь-якому злочині. Єдина відмінність між фільмом і реальністю – це відсутність згадки про грошову винагороду, яку отримав карруж. Екранізація закінчується спокійною сценою з маргарит, що спостерігає за своїм сином, коли той грає в саду.