Продажі машин з двз в норвегії можуть наблизитися до нуля вже в квітні 2022 року

20

Європейські країни почали встановлювати терміни заборони продажів нових транспортних засобів з двз в минулому році, але норвегія вже давно лідирує за темпами електрифікації. Податкові преференції роблять покупку і експлуатацію електромобілів вигідною, чого не можна сказати про машини з двс. Ця скандинавська країна може фактично відмовитися від продажу машин без електродвигунів вже в квітні наступного року.

Джерело зображення: circle k

При цьому, як зазначає electrek з посиланням на публікацію у виданні motor.no, влада норвегії вибрала 2025 рік в якості формального рубежу відмови від продажу нових транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння. Просто в країні створені сприятливі умови для експансії машин на електротязі і гібридів, а тому традиційні силові установки стрімко втрачають популярність. Якщо тенденція останніх років збережеться, то вже до квітня 2022 року в норвегії майже перестануть продаватися нові машини з двигунами внутрішнього згоряння, якщо не брати до уваги гібридні версії.

Джерело зображення: motor.no

Власне кажучи, на гібриди зараз припадає близько 10% обсягів продажів нових легкових машин в норвегії. Підзаряджається версія гібрида toyota rav4 prime, наприклад, займає друге місце серед п’ятнадцяти найпопулярніших машин в норвегії з тяговими електродвигунами, але це єдиний представник даного типу силової установки в даному списку. На шістнадцятому місці розташувалася гібридна версія toyota corolla, а ось перший носій дизельної силової установки в особі volkswagen tiguan зустрічається тільки на 38-му місці.

Поза всяким сумнівом, машини з двс продовжать продаватися в норвегії не тільки після квітня 2022 року, але навіть після 2025 року. Деякі ринкові сегменти досить специфічні, щоб повністю перейти на електротягу в зазначені терміни. Законодавці мають намір залишити можливість продавати техніку з двс після 2025 року в обмежених кількостях, якщо знайдуться серйозні обґрунтування для такого виключення. Приклад норвегії лише показує, наскільки швидким може бути перехід на електротягу при наявності стимулюючих заходів з боку уряду і грамотному розвитку супутньої інфраструктури.