Розробники war thunder підвели підсумки хакатона gaijin jam #1 “hardcore” – визначені переможці

12

Компанія gaijin entertainment оголосила про завершення хакатона gaijin jam #1 ‘hardcore , учасники якого могли використовувати тільки двигуни власної розробки. Їх завданням було за два тижні зробити гру на тему ” орди “. В результаті за призовий фонд в 600 тисяч рублів боролися понад 40 команд, а їх роботу оцінювали незалежні експерти і провідні програмісти gaijin.

“з урахуванням складності завдання кількість учасників перевершила наші очікування, і якість багатьох робіт також приємно здивувала”, – зазначив антон юдинцев , співзасновник gaijin entertainment.

У свою чергу ярослав кравцов , співзасновник студії розробки ігор майстерня 15 і один із суддів gaijin jam, зазначив, що на конкурсі було “несподівано багато результатів” і “в деякі ігри залип надовго”.

Нагороди gaijin jam #1 розподілилися так:

“джем-це відмінний компроміс між основним проектом і кодингом “в стіл”. Тут є широке поле для творчості, чіткий термін завершення і зрозуміла аудиторія з суддів та інших учасників. Раніше ми ніколи не брали участь в джемах, оскільки на це ніколи не було сил і часу. Але цей джем ідеально підійшов для нас-движкописателей. А розмір призів дозволив забути про роботу і ризикнути”, – розповів роман будкеєв , один з авторів гри “о – значить орда”.

У першому хакатоні gaijin jam можна було використовувати тільки готові бібліотеки і фреймворки, але не сторонні движки, на зразок unity і unreal, тому жодна з команд на джемі не могла обійтися без движкописателя. Однак в наступних хакатонах будуть застосовуватися інші цікаві умови, щоб кожен gaijin jam був особливим і кидав новий виклик розробникам ігор.