SEO-просування

7-6-2020
Базове SEO просування сайтів: що варто знати? | IT-KITCHEN

Простіше кажучи, в результаті проведення якісного SEO сайт піднімається у видачі пошуковика, а значить, за посиланням на цю сторінку йде трафік відвідувачів, який буде тим більше, чим вище позиція такого посилання. Тому, відповідаючи на питання про те, що таке seo услуги, можна також сказати, що це одна з найбільш ефективних технологій залучення дешевого трафіку на сайт.

Принцип роботи виглядає дуже просто: користувач вводить цікавить його запит, а пошукова система будує список посилань на ресурси в певному порядку. Після цього потенційний клієнт знайомиться з коротким описом ресурсу і переходить на нього, якщо це його зацікавило. Чим вище в результатах знаходиться посилання, тим імовірніший перехід, оскільки користувач зазвичай не заходить далі першої сторінки видачі.

Принцип побудови пошукової видачі за запитом використовує складну формулу сортування, враховує десятки параметрів. При цьому точний алгоритм такого ранжування не розголошується власниками пошукових систем, які озвучують лише загальні принципи побудови якісного і корисного для людей ресурсу, допомагають піднятися в топ. На практиці без використання технологій SEO-просування практично неможливо вивести сайт на першу сторінку видачі у висококонкурентних комерційних тематиках, навіть якщо його вміст і технічна реалізація будуть ідеальні.

Що передбачає просування ресурсу

SEO-оптимізація передбачає виконання цілого ряду дій, спрямованих на завоювання авторитету у цільової аудиторії пошукової системи.

  • Визначення критеріїв, які максимально впливають на ранжирування сайту у видачі, і цілеспрямована робота з параметрами ресурсу, які їх покращують.
  • Формування релевантного тематичного ядра, групування слів за тематикою та перерозподіл структури сайту.
  • Внутрішня і зовнішня пошукова оптимізація ресурсу.
  • Опрацювання юзабіліті сайту і поведінкового фактора, який відіграє дедалі більшу роль при оцінці якості ресурсу пошуковими системами.
  • Постійний збір і аналіз статистики переходів відвідувачів на сайт з пошукової системи і їх дій безпосередньо на ресурсі.
  • Коригування стратегії просування на основі даних аналізу зібраної статистики та її динаміки.

Природно, що кожну підзадачу при роботі розбивають на безліч пунктів, які можуть виконуватися різними фахівцями.

За якими критеріями судять про успішність просування

Оскільки ця послуга досить дорога, то і замовник, і виконавець повинні мати можливість оцінити ефективність проведених дій. Простіше і наочніше всього це можна зробити за двома критеріями:

  • динаміка позицій сайту по одному і тому ж запиту,
  • динаміка змін трафіку від пошукової системи.

Часто для оцінки ефективності використовують синтетичні показники, які враховують декілька факторів. Наприклад, трафік може змінитися у зв’язку з сезонним попитом, а недобросовісний оптимізатор може видати це явище за свої заслуги. Точно так само підняття запиту у видачі може не привести до збільшення трафіку, тому доведеться шукати і просувати інший, більш ефективний запит.