State of decay 2 отримала оновлення 28 “світло і щастя”

52

Сьогодні, студія undead labs і видавець xbox game studios випустили оновлення 28 «світло і щастя» для виживання у відкритому світі — state of decay 2.

наближаються свята, і ми хочемо зробити цей світ ще щасливішим. У цьому нам допоможе нове доповнення, яке прикрасить ваші вечори. Тепер бази на всій карті освітлені. Ці маяки вказують шлях до тепла і радості, поки зомбі ховаються в темряві.

  • ми додали п’ять святкових головних уборів, які підходять до вже наявних новорічних светрів.
  • зовнішній вигляд провіденс-рідж покращений: оновлена поверхня землі, листя, фонові зображення, а також денне і нічне освітлення.
  • бази і аванпости тепер ночами освітлюються: нема чого людям сидіти в потемках!
  • виточно зможете заробити досягнення “постріли в темряві” в хартланді — просто рушайте на вилазку.
  • на карті відображається концентрація зомбі, і вам видно, як зомбі відступають під вашим напором.

І це ще не все. Давайте ж розпакуємо оновлення 28 і заглянемо всередину!

тимчасова акція, шапки з помпонами:

Увійдіть в гру до 10 січня, щоб виявити в своєму шафі п’ять нових святкових головних уборів. Кожна шапка підходить до одного з п’яти торішніх новорічних светрів, які теж будуть доступні в цей період!

  • карамельний помпон (підходить до светра «карамельна тростинка»)
  • розпадається помпон (підходить до светра «розпад і розкладання»)
  • легкий помпон (підходить до светра “оленячі вогники»)
  • кошмарний помпон (підходить до светра «святковий кошмар»)
  • помпон-сніжинка (підходить до светра” синя сніжинка»)

А ще ми на невизначений час повертаємо в гру класичний святковий «чарівний мікроавтобус». Не виключено, що ми знову забудемо його прибрати і він залишиться на весь рік.

ми продовжуємо працювати над тим, щоб з виходом кожного нового оновлення state of decay 2 приносила ще більше задоволення самими різними способами. Повний список змін і поліпшень опублікований нижче.

навколишнє середовище

  • тротуари в хартланді підправлені. Тепер по них можна ходити.
  • у трамбалл-веллі з’явилося кілька об’єктів, які можна захопити.

ігровий процес

  • тепер ші стріляє тільки по тих цілях, які знаходяться в полі його зору, і не намагається вести вогонь крізь стіни та інші перешкоди.
  • спалахи при пострілах тепер краще поєднані зі стволами вогнепальної зброї.

інтерфейс

  • тепер на карті відзначається останній використаний транспорт, щоб його було простіше знайти, наприклад, на звалищі автомобілів.
  • мітки на нових радіокомандах тепер зникають відразу, як тільки ви їх виділили, а гра їх запам’ятовує.
  • тепер при відкритті екрану переходу на іншу карту гра стає на паузу, щоб вас не з’їли зомбі, поки ви обмірковуєте переїзд.
  • інтерфейс зброї більше не видно, коли ви знаходитесь в машині, оскільки він пов’язаний з діями, які вам в цей час недоступні.
  • кнопка обміну зброєю на клавіатурі і миші тепер працює при відкритому вікні інвентарю, незалежно від положення курсора.
  • виправлена ситуація, коли помилково можна було видалити дулову насадку.
  • повідомлення про скасування дії на об’єкті через конфлікт дій стали зрозумілішими.
  • ми прибрали дивні зелені мітки поруч зі списком групи.

бази та об’єкти

  • тепер можна поліпшити автомобіль, особисто взаємодіючи з місцем на стоянці і використовуючи набір поліпшень в інвентарі.
  • замінили тимчасовий значок, що з’являвся при виключенні пристрою.

завдання