Сьогодні, студія undead labs і видавець xbox game studios випустили оновлення 28 «світло і щастя» для виживання у відкритому світі — state of decay 2.
наближаються свята, і ми хочемо зробити цей світ ще щасливішим. У цьому нам допоможе нове доповнення, яке прикрасить ваші вечори. Тепер бази на всій карті освітлені. Ці маяки вказують шлях до тепла і радості, поки зомбі ховаються в темряві.
- ми додали п’ять святкових головних уборів, які підходять до вже наявних новорічних светрів.
- зовнішній вигляд провіденс-рідж покращений: оновлена поверхня землі, листя, фонові зображення, а також денне і нічне освітлення.
- бази і аванпости тепер ночами освітлюються: нема чого людям сидіти в потемках!
- виточно зможете заробити досягнення “постріли в темряві” в хартланді — просто рушайте на вилазку.
- на карті відображається концентрація зомбі, і вам видно, як зомбі відступають під вашим напором.
І це ще не все. Давайте ж розпакуємо оновлення 28 і заглянемо всередину!
тимчасова акція, шапки з помпонами:
Увійдіть в гру до 10 січня, щоб виявити в своєму шафі п’ять нових святкових головних уборів. Кожна шапка підходить до одного з п’яти торішніх новорічних светрів, які теж будуть доступні в цей період!
- карамельний помпон (підходить до светра «карамельна тростинка»)
- розпадається помпон (підходить до светра «розпад і розкладання»)
- легкий помпон (підходить до светра “оленячі вогники»)
- кошмарний помпон (підходить до светра «святковий кошмар»)
- помпон-сніжинка (підходить до светра” синя сніжинка»)
А ще ми на невизначений час повертаємо в гру класичний святковий «чарівний мікроавтобус». Не виключено, що ми знову забудемо його прибрати і він залишиться на весь рік.
ми продовжуємо працювати над тим, щоб з виходом кожного нового оновлення state of decay 2 приносила ще більше задоволення самими різними способами. Повний список змін і поліпшень опублікований нижче.
навколишнє середовище
- тротуари в хартланді підправлені. Тепер по них можна ходити.
- у трамбалл-веллі з’явилося кілька об’єктів, які можна захопити.
ігровий процес
- тепер ші стріляє тільки по тих цілях, які знаходяться в полі його зору, і не намагається вести вогонь крізь стіни та інші перешкоди.
- спалахи при пострілах тепер краще поєднані зі стволами вогнепальної зброї.
інтерфейс
- тепер на карті відзначається останній використаний транспорт, щоб його було простіше знайти, наприклад, на звалищі автомобілів.
- мітки на нових радіокомандах тепер зникають відразу, як тільки ви їх виділили, а гра їх запам’ятовує.
- тепер при відкритті екрану переходу на іншу карту гра стає на паузу, щоб вас не з’їли зомбі, поки ви обмірковуєте переїзд.
- інтерфейс зброї більше не видно, коли ви знаходитесь в машині, оскільки він пов’язаний з діями, які вам в цей час недоступні.
- кнопка обміну зброєю на клавіатурі і миші тепер працює при відкритому вікні інвентарю, незалежно від положення курсора.
- виправлена ситуація, коли помилково можна було видалити дулову насадку.
- повідомлення про скасування дії на об’єкті через конфлікт дій стали зрозумілішими.
- ми прибрали дивні зелені мітки поруч зі списком групи.
бази та об’єкти
- тепер можна поліпшити автомобіль, особисто взаємодіючи з місцем на стоянці і використовуючи набір поліпшень в інвентарі.
- замінили тимчасовий значок, що з’являвся при виключенні пристрою.
завдання