Видавець і розробник carbon studio повідомив про перенесення релізу свого vr-екшену warhammer age of sigmar: tempestfall і плани на проведення другого закритого бета-тестування проекту.
Джерело зображень: carbon studio
Нагадаємо, warhammer age of sigmar: tempestfall була представлена в жовтні 2020-го і до недавнього часу очікувалася до релізу протягом літа поточного року. На дворі тим часом настала осінь, а гра так і не побачила світ.
Як стало відомо, в результаті недавнього закритого бета-тестування розробники вирішили відкласти вихід warhammer age of sigmar: tempestfall до четвертого кварталу поточного року (період з жовтня по грудень).
” ми самі геймери і віримо, що vr-спільнота гідно випробувати tempestfall в її найкращому вигляді. У зв’язку з цим ми просимо вас проявити трохи терпіння, поки ми поліруємо гру і готуємося до релізу tempestfall», — написали автори.
За словами розробників, warhammer age of sigmar: tempestfall готова вже на 99 % (локації, вороги, квести, предмети, заклинання, ключові механіки відточені), але «ми зробили висновок, що можемо зробити її ще краще».
Додатковий час команда витратить на удосконалення бойової системи (зокрема, блокування), поглиблення розвитку персонажа і проведення другої закритої «бети» в кінці вересня (записатися можна тут).
Warhammer age of sigmar: tempestfall створюється для гарнітур віртуальної реальності на пк (steam) і oculus quest. У проекті обіцяють знакова зброя і повноцінну сюжетну кампанію на сім годин.