Вся відома інформація про mmorpg into the echo на движку unreal engine 5

22

Into the echo — це фентезійна mmorpg на движку unreal engine 5, що знаходиться у виробництві з січня 2020 року у ааа-студії etlok studios, розташованої в місті торонто, канада. Поки подробиць про гру небагато (на 21 вересня 2021 року) і цей попередній огляд into the echo скоріше містить теорію, ніж факти від розробників.

У статті ми розповімо про бачення авторів, плани на pvp, pve, як створюється світ, про унікальну систему прогресії та інші функції нового проекту.

Як створюється світ гри

Команда etlok studios вирішила застосовувати зворотну методологію для створення унікального світу. Іншими словами, спочатку була розроблена ціла планета раава, якою вона була мільйони років тому, а вже потім додавали еволюційні, екологічні, геологічні та антропологічні події, переплетені з історіями людей, які пережили ті часи.

В результаті у авторів виявився майже готовий величезний світ з унікальними племенами, культурами, мовами, флорою, фауною і концепцією магії, що дозволяє переміщатися в часі до окремих подій різних епох.

Унікальні переміщення в часі і система прогресу

Згідно з сюжетом, космічні події, що відбулися в минулому планети раава, змінили її і наділили жителів унікальною силою під назвою кен. Завдяки їй населення може застосовувати магічні сили і подорожувати в часі до таємничих подій, поступово розкриваючи багату історію планети. На жаль, як саме відбуватимуться переміщення нам не показали, але автори обіцяли провести демонстрацію ключової функції в найближчі місяці.

Що стосується унікальної системи прогресу, то її концепцію назвали «hub and spokes» (маточина і спиці). За словами команди etlok, вони довго думали над її відтворенням і вона сильно відрізняється від лінійного розвитку. У стандартній схемі (лінійній), прагнення кожного гравця однаково — максимізувати досвід і підвищувати рівень.

» hub and spokes ” ж не слід числової і лінійної моделі xp, а замість цього все, на зразок навичок, здібностей і т.д., розбито на окремі «спиці». Кожна має показник прокачування у вигляді категорії або маркера, іншими словами, містить інший метод вимірювання прогресу. Таким чином, гравці вільні вибирати з безлічі різних “спиць”, можуть розвивати їх і комбінувати, тим самим створюючи унікального персонажа. Або можна буде спробувати освоїти все, що напевно займе дуже багато часу.

Кінцевий результат, який очікують розробники, полягає в тому, що кожен гравець більше не буде орієнтуватися на конкретний рівень, а замість цього зможе мати унікальність і пробувати різноманітні варіанти «спиць» з комбінаціями. Кількість “спиць”, які можна додати в гру при цьому не обмежена і вони не стануть порушувати поточних систем.

Є й інші бонуси від використання цієї системи. Наприклад, буде скорочений розрив між користувачами. Ті, хто проводять багато часу в грі зможуть легко взаємодіяти з новачками і навпаки. Також знизиться токсичність, оскільки не можна буде порівнювати міць і рівень гравців. Більш наочно систему продемонструють вже на пре-альфа тестуванні.

Репутація, pvp, pve, заходи та інше

Обіцянок багато не буває і etlok studios також гарантує в грі систему репутації. Ще буде великий pvp і pve контент з усілякими завданнями, що вимагають від гравців унікальних навичок, а виконавши їх, видається винагорода для всієї фракції, групи або одноосібно. У планах реалізувати ремесла, головоломки, крафтову систему і різні режими.

Монетизація, платформи, і дата виходу into the echo

Розробники поки ще не готові говорити про монетизацію, але вже можуть запевнити, що в грі не буде pay to win або мікротранзакцій, що обмежують ігровий процес.

Що стосується платформ, то очікуються тести into the echo в першу чергу на pc, а вже потім на консолях. При цьому дата виходу ще невідома, проте вже зараз можна зареєструватися на пре-альфа тести через офіційний сайт.