Виробники акумуляторів зіткнулися з гострою нестачею кваліфікованих кадрів

132

Південнокорейські техногіганти, що випускають акумулятори для електромобілів з усього світу, зіткнулися з нестачею досвідчених фахівців. Це може стати серйозною перешкодою, здатним частково паралізувати розвивається індустрію транспорту з “нульовими викидами”.

Reuters.com

Три основних південнокорейських виробника контролюють третину світового ринку акумуляторів для електротранспорту. Lg energy solution (lges), sk on і samsung sdi co. Ltd., що входять до шістки найбільших виробників акумуляторів для електрокарів у світі, повідомляють про те, що зіткнулися з нестачею вчених та інженерів. У всіх вже є величезна кількість замовлень від автовиробників, і воно продовжує зростати. При цьому компанії просто не можуть набрати необхідний штат. «хоча ми спостерігаємо таке зростання в індустрії, схоже, що ми відчуваємо брак талантів», — заявив представник lges.

За останні п’ять років глобальний ринок акумуляторів для транспорту зріс удвічі, причому тільки в південній кореї не вистачає майже 3000 фахівців рівня випускників вузів для досліджень і промислового дизайну в цій галузі. Всього на lges, sk on і samsung sdi зараз працює близько 19 000 чоловік.

Криза в кореї відображає глобальну тенденцію-нестача відповідних фахівців спостерігається по всьому світу, при цьому ринок акумуляторів, за прогнозами ihs markit, до 2025 року зросте майже до 90 мільярдів доларів. В єс вважають, що до 2025 року галузі буде потрібно близько 800 000 нових співробітників. При цьому повсюдно попит на таланти багаторазово перевищує пропозицію.

Корейські компанії не тільки організовують власні освітні програми за відповідним профілем, а й регулярно здійснюють рейди в країни на кшталт сша для своєрідного полювання на випускників місцевих університетів. При цьому бізнесу з кореї доводиться конкурувати на цьому полі з китайськими, японськими, американськими та європейськими «мисливцями за головами».

Ситуація ускладнюється тим, що навіть кваліфіковані співробітники біжать від колишніх роботодавців, спокусившись на обіцянки кращого життя, зроблені зарубіжними конкурентами — до практики переманювання співробітників вдаються всі підприємства. У багатьох компаніях дійсно талановитим кадрам, крім високих зарплат і хороших соціальних пакетів, відразу пропонують і частки в компаніях.

Незважаючи на брак кадрів, виробники продовжують нарощувати випуск для задоволення попиту найбільших світових ринків на зразок американського. Одна тільки lges планує домогтися загальної ємності виробництва акумуляторів до кінця цього року в розмірі 155 гвт·год, а в 2025 році — 430 гвт·ч.передбачається, що останніх буде достатньо для оснащення близько 7,2 мільярда електромобілів.

Нарешті, sk innovation має намір збільшити обсяги виробництва до 2025 року п’ятикратно, до 220 гвт·год і має намір побудувати три нових заводи в сша спільно з ford.