Яндекс.дзен буде враховувати переходи по посиланнях в рекламі як дочитування

69

Яндекс.дзен почне враховувати переходи по посиланнях всередині рекламної публікації як дочитування. Тепер вони будуть відображатися в статистиці разом з фактичними дочитуваннями.

Раніше алгоритм сприймав перехід користувача за посиланням зі статті як сигнал про нерелеватность або низьку якість контенту. Тепер, навіть якщо користувач не дочитав статтю до кінця, перехід стане важливим показником якості рекламної публікації нарівні з дочитуваннями. При цьому, якщо користувач перейшов за посиланням на посадкову сторінку, не дочитавши публікацію, а потім повернувся, це одне дочитування.

Облік переходів дозволить алгоритму об’єктивніше оцінювати якість рекламної публікації і соответсвенно ранжувати її у видачі, а рекламодавцям стане простіше аналізувати ефективність рекламного контенту.

Облік переходів буде діяти у всіх типах кампаній, але оплата за такий перехід буде відбувається тільки в кампаніях на дочитування і огляд.

Зміна починає діяти з завтрашнього дня.

Нагадаємо, з 1 грудня поріг першого поповнення для нових рекламодавців дзена знизився з 75 000 рублів до 20 000 рублів без пдв при розміщенні через акаунти агентств або успішному проходженні спеціального курсу з реклами в дзені. Також знизився розмір мінімального повторного поповнення для всіх рекламодавців-з 25 000 рублів до 5 000 рублів без пдв.