“збільшена гучність шкіряної флейти” – вийшло нове оновлення 1.25 для wasteland 3

6

Розробник inxile entertainment випустив нове оновлення 1.25 (1.6.1) для wasteland 3 , в якому виправлено безліч помилок, що з’явилися в останньому dlc, cult of the holy detonation.

візьми цю каву і приготуйся до катання на тобоггані через справжню рукавичку постапокаліптичних патч-ноутів! по п’ятах за нашим другим (і останнім) випуском dlc, ми пропонуємо ряд виправлень і твіків, які обов’язково сподобаються. Отже, що це за 1.6.1, про який ми говоримо?! що, чорт візьми, сталося з 1.5.4? або 1.6.0 в цьому відношенні?! просте пояснення полягає в тому, що номери версій патчів безглузді, все безглуздо, а час – це плоский круг. Незалежно від того. Пий більше кави. Може, додай в нього що-небудь ще.

гора шайєнн (культ священного вибуху)

  • вхід шайєннів:
    • оновлена кріоміна, щоб вам було легше уникати її при взаємодії з сусіднім сундуком. Погодимося, це був дешевий постріл.
    • якщо вони помруть, борис і наташа більше не повернуться з могили при збереженні і перезавантаженні.
  • дослідницький рівень:
    • скоригований темп бою в прискорювачі частинок наступним чином:
      • збільшена броня гармат частинок.
      • зменшено максимальну кількість ворогів, які можуть одночасно перебувати на полі битви, при цьому збільшена швидкість появи ворогів, щоб поліпшити темп.
      • сутичка викличе менше фанатиків і євангелістів на користь появи більшої кількості присвячених.
  • рівень безпеки:
    • сестра стронцій покращена. Вона притягне вас з більш розумної відстані, і охоронець краще виявить вас, якщо покличуть.
    • покращено рівень безпеки коула. Вас більше не помітять вороги, якщо ви застрягли з ним в розмові.
  • священний вибух:
    • вирішено проблему, через яку культисти іноді з’являлися в місцях, з яких вони не могли вийти.
    • поліпшення були внесені в фінальне бойове зіткнення; тепер менше шансів потрапити в пастку ворогів під час навігації по цій області.
    • ми збільшили швидкість пересування останнього боса, щоб бій проходив швидше.
  • ядерні гранати тепер правильно завдають вибухової шкоди. Тепер вони повинні бути набагато ефективнішими.
  • спеціальна здатність уранового розпилювача тепер розпилює тільки на ворогів, знижуючи ймовірність незручних ситуацій з вашими товаришами по загону.
  • “збільшена гучність шкіряної флейти” – це примітка до патча, яку я ніколи не думав, що напишу, але ось ми тут.
  • кат-сцена з краном в зіткненні з вантажною платформою тепер показує туман війни на більшій території, що полегшує перегляд. Коли вони сказали «зробити кат-сцену”, ми не мали на увазі буквальну кат-сцену.
  • виправлена помилка, через яку певний соратник втрачав свій спеціальний статус-ефект, якщо ви перезавантажували гру. Нехай ллється блювотний снаряд!
  • руйнується стіна на рівні безпеки тепер видає звук при руйнуванні. Тепер ваш досвід розгрому буде значно приємнішим.
  • пісня down in the valley to pray тепер коректно відтворюється під час бойового зіткнення на рівні дослідження.
  • пісня power in the blood тепер правильно відтворюється в бою з power storage facility.
  • туман війни на одній з випадкових зустрічей з культистами на карті світу тепер правильно відображає карту.
  • протей тепер буде відтворювати правильну анімацію смерті, якщо убитий на рівні спостереження. Якщо ти раніше думав, що протей був огидним, друже…
  • surge blaster тепер не такий буквальний. Ми виправили вразливість у фінальній битві, через яку використання цієї зброї для оглушення певного спавна могло призвести до того, що всі вороги переставали з’являтися.
  • тео кюрі тепер належним чином реагує на стан випромінювання гравців і більше не буде розпізнавати вас як «сяючого», якщо на вашій групі немає зарядів святого випромінювання. Очевидно, навіть видатні вчені роблять помилки.
  • виправлена пара реакцій сталкерів, які знущаються над вами по всій горі шайєнн.
  • [контролер] виправлена помилка, через яку невидимий перемикач був випадково доступний гравцеві при використанні геймпада в вантажній доці.

битва при стілтауні

  • ми вирішили проблему, яка могла призвести до нескінченного дружнього ходу під час бою з бандою привидів на зовнішній стороні стілтауна. “нескінченний дружній поворот” звучить як прекрасний стан, але насправді це не так.

кооператив

  • [консолі] ми вирішили проблему, яка могла призвести до зависання гри гравця, коли партнер несподівано покинув гру.