У той час як китайські майнер переживають одне з найскладніших часів в історії, їх американські колеги дозволяють собі розслабитися. Як кажуть по новинах, останні китайські біржі криптовалют вимагають від клієнтів виведення всіх коштів через їх закриття на території країни. Відтепер всі кріптовалютние операції включаючи майнінг в піднебесній заборонені, чого точно не скажеш про сша.
там держава настільки не втручається в криптовалюта, що дозволяє місцевим майнер буквально все, що вони захочуть. Тут варто відзначити, що уряд не втручається тільки поки що. Так, нещодавно компанія stronghold digital mining, як вже не складно було здогадатися, що спеціалізується на видобутку криптовалюта, придбала у власне користування електростанцію panther creek.
основним заняттям співробітників станції все-таки значиться зовсім не майнінг, а спалювання вугільних залишків ще після великого видобутку копалин в xix і xx століттях. Як повідомляють експерти, за кожні 200 тонн спаленого палива stronghold digital mining буде отримувати 1 біткоіни. Екологічність такого рішення, до речі, теж знаходиться під великим питанням: вугільні шахти завжди вважалися найбруднішим виробництвом.джерело.
Таргетована (цільова) реклама в соціальних мережах («ВКонтакие», «Фейсбук», «Однокласники» тощо) — це показ рекламних оголошень на особистих сторінках користувачів з урахуванням їх анкетних даних (націлювання): статі, віку, географії, соціального статусу, інтересів, матеріального достатку. Оптимально підходить для рекламодавців, чиїми клієнтами є фізичні особи (кінцеві споживачі). Переваги таргетованої реклами перед іншими її видами: Велика аудиторія (соціальні мережі регулярно відвідує до 88% економічно активних жителів міст). Чітка спрямованість на групу людей, яких може зацікавити пропозиція рекламодавця (послуга по установці вікон ПВХ в Казані актуальна тільки для жителів Казані, рішення контрольних і курсових — тільки для студентів тощо). Висока конверсія. Низька вартість кліка. Зручні інструменти статистики. Можливість швидко змінювати текст або дизайн оголошення в будь-який час увімкнути і вимкнути його показ. Як створити ефективне рекламне оголошення Визначтеся, хто ваша цільова аудиторія До завсідникам соц.мереж можна віднести представників всіх соціальних груп — від багатодітних домогосподарок до керівників великого бізнесу, тому рекламувати в них можна практично будь-які послуги та товари. Головне — правильно виділити свій сегмент. Проведіть маркетингове дослідження для визначення портрета вашого потенційного споживача. Так, якщо ви продаєте елітну нерухомість, оголошення швидше зацікавить чоловічу аудиторію 35-45 років з високим достатком. З імовірністю 80% це будуть міські жителі вашого регіону — чиновники, високопоставлені керівники державних підприємств і власники великого бізнесу. Зверніть увагу! Якщо ви пропонуєте місцеві послуги, наприклад, таксі, обовязково пишіть в оголошенні місто, так як рекламу без вказівки географії користувачі сприймають, як столичної.