Виступаючи в останньому номері журналу play magazine, креативний директор solar ash алкс престон зізнався у своїй любові до спідранінгу, сказавши, що йому подобається марафон games done quick і те, як гравці ставляться до спідранінгу ігор. Креативний директор каже, що його «захоплюють зусилля, які додаються до швидкісних забігів» і те, як «спільнота об’єднується при цьому».

Престон також торкнувся того, як змінилося ставлення розробників до спідранінгу. Раніше розробники змушували гравців дивитися довгі катсцени, а зараз розробники адаптуються до схильності своєї аудиторії до спідранінгу, створюючи спеціальні режими. «це одна з моїх улюблених речей у іграх, просто тому, що громада навколо неї відчуває себе так добре, добродушно багатьма способами», — додає престон.
Solar ash виходить на pc, ps4 і ps5 26 жовтня цього року.




















![[Огляд] Xiaomi MiJia M365 – відмінний [електросамокат] від надійного китайського виробника](https://web-city.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/P1160682_1-218x150.jpg)













![[DNS probe finished no Internet] Як виправити помилку?](https://web-city.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/1-42-218x150.jpg)














![Intel Celeron J1800 — симбіоз процесора і материнської плати [Огляд]](https://web-city.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/1-25-324x235.jpg)












