Виступаючи в останньому номері журналу play magazine, креативний директор solar ash алкс престон зізнався у своїй любові до спідранінгу, сказавши, що йому подобається марафон games done quick і те, як гравці ставляться до спідранінгу ігор. Креативний директор каже, що його «захоплюють зусилля, які додаються до швидкісних забігів» і те, як «спільнота об’єднується при цьому».
Престон також торкнувся того, як змінилося ставлення розробників до спідранінгу. Раніше розробники змушували гравців дивитися довгі катсцени, а зараз розробники адаптуються до схильності своєї аудиторії до спідранінгу, створюючи спеціальні режими. «це одна з моїх улюблених речей у іграх, просто тому, що громада навколо неї відчуває себе так добре, добродушно багатьма способами», — додає престон.
Solar ash виходить на pc, ps4 і ps5 26 жовтня цього року.
