Розширений розпродаж у Чорну п’ятницю Target добігає кінця, а останні знижки в магазинах закінчуються в суботу, 29 листопада. Незважаючи на те, що найбільш агресивні пропозиції «дверних угод» минули, значні знижки все ще доступні в Інтернеті до Кіберпонеділка, 1 грудня. Цього року розпродаж включав значні знижки на такі популярні товари, як Apple AirPods, телевізори TCL, а також різноманітну електроніку, іграшки та товари для дому.
Ключові дати та доступ
Основний розпродаж у Чорну п’ятницю тривав з 23 по 29 листопада, час роботи магазинів було продовжено на вихідних. Кіберпонеділок офіційно починається 30 листопада і триватиме до 1 грудня, зміщуючи фокус на онлайн-пропозиції.
Учасники Target Circle 360 отримують ранній доступ до вибраних знижок, які є перевагою платної програми лояльності продавця. Ця програма коштує 99 доларів США на рік або 10,99 доларів США на місяць, а також включає доставку в той же день, розширене повернення та ексклюзивні акції. Знижки також доступні для власників кредитних карт Circle, студентів коледжів та одержувачів державної допомоги.
Найкращі пропозиції, що залишилися (станом на 29 листопада)
Target все ще пропонує великі знижки на різні категорії. Ось добірка найкращих пропозицій до закінчення терміну дії:
- Apple AirPods Pro 3: $219,99 (звичайна ціна $249,00)
- Apple iPad 11″ (2025): $274,00 (звичайна ціна $349,00)
- Навушники Sony WH-1000XM5: $248,00 (звичайна ціна $399,99)
- Робот-пилосос Shark AV2511AE: $249,99 (звичайна ціна $599,00)
- Ноутбук Dell 14″ преміум-класу: $999,99 (звичайна ціна $1549,99)
- Meta Quest 3S (128 ГБ): $249,99 (звичайна ціна $299,99) + подарункова картка Target на $50
- Пилосос Dyson V9 Motorbar: $269,99 (звичайна ціна $599,99)
Інші чудові пропозиції: Ігрові консолі (NBA 2K26, MLB The Show 25, Call of Duty), набори Lego, кухонна техніка (Nespresso, Cuisinart, Ninja) і засоби для чищення (Bissell, Shark, Dyson) діють зі значними знижками. Святковий декор також у розпродажі зі знижкою до 40%.
Чому це важливо: зміна стратегії роздрібної торгівлі
Продовження Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка стали стандартною практикою для великих роздрібних торговців, таких як Target. Розподіл продажів на тижні, а не концентрація на один день, підвищує залучення клієнтів і загальний дохід. Запровадження багаторівневих програм лояльності (таких як Target Circle 360) додатково заохочує лояльність клієнтів і повторні покупки.
Такий підхід приносить переваги споживачам, надаючи більше можливостей для покупок, але також змушує купувати зараз за найкращими цінами, оскільки вони можуть не протриматися. Стирання межі між Чорною п’ятницею та Кіберпонеділком є чітким сигналом того, що роздрібні торговці пристосовуються до зміни поведінки споживачів та максимізації прибутку.
Наприкінці Cyber Week at Target добігає кінця, але значні знижки все ще доступні для тих, хто встигне зробити покупки до суботи. Перехід до розширених продажів і доступу на основі членства змінює ландшафт роздрібної торгівлі, створюючи як можливості, так і проблеми для споживачів.
