J. D. Power: споживачі, які купили електромобілі вперше, більше не мають наміру повертатися до машин з двс

33

За даними опитування, проведеного дослідницькою компанією j. D. Power, автовласники, вперше купили електромобілі, в більшості своїй висловили небажання повертатися до транспорту на двигунах з двс навіть з урахуванням того, що питання повсюдної доступності зарядної інфраструктури досі не вирішене.

Джерело: blomst / pixabay. Com

Продажі електромобілів в сша переживають справжній бум, хоча як і раніше зберігається високий попит на гібридні автомобілі. Більш того, в минулому році він виріс на 76% до 801 550 машин через високі ціни на електромобілі, обмежений запас їх ходу і, що важливо, недостатній рівень розвитку інфраструктури зарядних станцій.

Проте продажі «чистих» електромобілів теж виросли в минулому році на 83% до 434 879 машин. «з нашого дослідження ми знаємо, що багато покупців мають сумніви в процесі розгляду можливої покупки з урахуванням таких аспектів, як ємність акумулятора і можливість зарядки транспортного засобу, — заявив представник j. D. Power брент грубер (brent gruber). – як би там не було, якщо хтось придбав електромобіль на акумуляторних джерелах живлення (bev), він підсів на технологію».

Дослідження 2022 u. S. Electric vehicle experience (evx) показало, що рівень задоволеності серед власників електромобілів на акумуляторах, які купили подібну машину вперше, становить 754 бали за 1000-бальною шкалою. Це можна порівняти з показниками «ветеранів», які купують такі машини не перший раз — для них цей показник становить 766 з 1000 балів.

За даними дослідження, найбільш котирується серед користувачів tesla model 3, вона ж займає верхні позиції в рейтингу акумуляторних електромобілів преміум-рівня, набравши 777 балів. Для порівняння, на» масовому ” ринку другий рік поспіль лідирує kia niro, яка набрала 744 бали.

В ході дослідження бралися до уваги численні фактори, включаючи точність заявленої ємності акб, загальну вартість володіння транспортом, задоволення від водіння, легкість зарядки в домашніх умовах, зовнішній вигляд, досвід обслуговування, якість і надійність машини.