Розробники solar ash хочуть, щоб любителі спідраннінга “відірвалися на повну котушку”

14

Виступаючи в останньому номері журналу play magazine, креативний директор solar ash алкс престон зізнався у своїй любові до спідранінгу, сказавши, що йому подобається марафон games done quick і те, як гравці ставляться до спідранінгу ігор. Креативний директор каже, що його “захоплюють зусилля, які додаються до швидкісних забігів” і те, як “спільнота об’єднується при цьому”.

я хочу побачити, як люди будуть ламати до чортів (break the fuck out) нашу гру, це було б дуже весело. Тому що наш персонаж володіє деякою фізикою… Хто знає, на що вони будуть здатні, і хто знає, що вони зможуть так чи інакше зламати. Я дуже, дуже схвильований, і хочу побачити, знову ж таки, як вони будуть викручуватися.

Престон також торкнувся того, як змінилося ставлення розробників до спідранінгу. Раніше розробники змушували гравців дивитися довгі катсцени, а зараз розробники адаптуються до схильності своєї аудиторії до спідранінгу, створюючи спеціальні режими. “це одна з моїх улюблених речей у іграх, просто тому, що громада навколо неї відчуває себе так добре, добродушно багатьма способами”, – додає престон.

Solar ash виходить на pc, ps4 і ps5 26 жовтня цього року.