Практично всі мобільні оператори надають в даний час послугу виходу в інтернет, не є винятком і оператор Тілі 2.
Для максимальної зручності користувача, залишок трафіку можна подивитися в будь-який момент. Про те, як перевірити самому залишок трафіку , буде розказано в цьому матеріалі.
Зміст:
Лінійка «Чорний»
Даний мобільний оператор реалізує тарифну лінійку «Чорний», що включає в себе кілька, незначно відрізняються друг від друга, тарифних планів.
Перевірка залишку трафіку при такому тарифному плані здійснюється за досить специфічному форматі, відмінному від інших, із-за особливостей роботи цих тарифів.
В даний час, згідно зі статистикою, це самий популярний тариф серед користувачів цієї компанії.
Він надає кілька варіантів пакетів інтернету, перевірити залишок, за якими можна за допомогою телефону.
Для цього наберіть на пристрої, в який вставлена відповідна сім-карта (підключена до тарифу «Чорний»), команду *155*0№ і натисніть клавішу виклику.
Інформація за регульованим тарифом та залишках трафіку з’явиться на екрані вашого пристрою.
Читайте також:
Хто першим винайшов телефон: як придумали і як розвивалася технологія
Як прибрати контакт з чорного списку в телефоні, соціальної мережі, месенджері — інструкції
Кнопковий телефон з потужним акумулятором: ТОП-20 моделей на 2017 рік
Де знаходиться буфер обміну в телефоні і як з ним працювати?
Інтернет-опції
Даний оператор надає не тільки пакети інтернету в незмінному вигляді для всіх потреб, але і деякі тарифного плану, також потребують окремого витрати трафіку.
Наприклад, крім просто з інтернету телефону, оплачивающегося за стандартним тарифом, можуть бути задіяні так звані пакети, портфелі, валізи інтернету, а крім того, функція «День в мережі».
Можна перевірити не загальний трафік, а залишки його саме за конкретною надається опції доступу в мережу.
Робиться це, так само як і при тарифі «Чорний», з допомогою коротких команд, які потрібно набирати з телефону, на який встановлено сім-карта з необхідним пакетом.
У режимі набору номера телефону, наберіть наступну комбінацію:
- *155*15# — для перевірки залишку трафіку інтернету з телефону, коли не активовано жодного специфічного пакета;
- *155*19# — для перевірки невитраченого трафіку при наявності певного пакету інтернету;
- *155*020# — для перевірки трафіку при підключенні на даному номері послуги Портфель інтернету;
- *155*021# — для контролю трафіку при наявності на номері підключеної опції Валізу інтернету;
- *155*16# — для контролю невитраченого залишку трафіку при використанні опції «День в мережі» від Tele2.
Після набору команди, натисніть кнопку виклику і дочекайтеся, поки на екрані не буде представлена вся інформація, що стосується вашого тарифного плану, підключеної опції доступу в інтернет, залишкам невитраченого трафіку по ній (тільки за запитується, залежно від номера) і т. д.
Зазвичай, такі комбінації цифр і знаків є стандартними для всіх регіонів, але якщо раптом вони не спрацьовують, необхідно звернутися на Гарячу лінію Теле2 для з’ясування причин виникнення такої проблеми.
Дізнатися яка опція користування інтернетом підключена на даному номері, можна аналогічним чином.
А саме – набравши в режимі набору номера *153# і натиснувши кнопку виклику. Після цього дочекайтеся появи інформації про опції.
Трафік з модему
Як і багато операторів стільникового зв’язку, Теле2 надає послугу забезпечення більш або менш стаціонарного виходу в інтернет за допомогою модему.
Як зрозуміло з опису, ця послуга призначена не для телефонів, а для стаціонарних комп’ютерів і телефонів.
Даний оператор реалізує таку послугу за допомогою спеціального пакету під назвою «Інтернет для пристроїв».
Даний пакет був спеціально розроблений і оптимізований під взаємодія з модемами і роутерами (тобто, застосовуючи його можна працювати навіть за системою wi-fi).
У зв’язку з існуванням такої послуги, у багатьох користувачів закономірно виникає питання про те, як же перевірити невитрачений трафік при даному типі доступу у Всесвітню павутину.
Зробити це можна декількома методами:
- Перший, не найпростіший, але самий очевидний спосіб – вийняти з модему сім-карту, вставте її в телефон і перевірити залишок невитраченого трафіку за допомогою коротких команд, перерахованих вище. Цей метод працює, але вимагає досить багато зайвих дій;
- Можна використовувати особистий кабінет Мій Теле2 на офіційному сайті компанії. Після переходу на офіційний сайт, перейдіть в розділ Мій Теле2, введіть ідентифікаційні дані, видані вам при створенні особистого кабінету, і перейдіть в розділ «Тарифи та послуги». У ньому представлена інформація, як по опціям, так і за тарифами, які діють за номером або номерами даного абонента;
- Можна здійснити таку процедуру і з допомогою введення короткої команди, але не витягуючи сім-карту. Реалізується така можливість завдяки тому, що в меню управління модемом є програма для введення коротких команд і запитів з їх допомогою даних по сім-карти, встановленої в модемі. Робиться все також, як і при введенні такої команди на телефоні, тільки вона вводиться на ПК і результат також позначиться на екрані;
- В залежності від моделі модему, його прошивки і програми управління, в деяких меню модему є окрема кнопка для запиту та перевірки балансу, невитраченого трафіку і т. п. А у деяких модемів в меню присутній постійний лічильник витрати трафіку, доступний для перегляду.
Інформація з невитраченим залишкам трафіку дуже важлива, так як саме вона дозволяє грамотно витрачати інтернет і планувати свої фінансові витрати для його поповнення.
Своєчасна перевірка трафіку, нерідко, допомагає вчасно поповнювати баланс і не залишитися зовсім без інтернету на деякий час.
Читайте також:
Калібрування екрану і сенсора на Андроїд: настройки і додатки
10 найпопулярніших ігор на Андроїд без інтернету — огляд
ТОП-30+ кращих додатків для Android на всі випадки життя
Перетворюємо свій телефон в [супергаджет] за допомогою інженерного меню Андроїд
Універсальні способи
Існує ряд методів перевірки залишків невитраченого трафіку, які діють незалежно від того, з модему або з телефону здійснюється вихід в мережу, незалежно від того, які тариф або опція підключені на даній сім-карті.
Це такі методи:
- Особистий кабінет абонента «Мій Теле2» на офіційному сайті оператора. Там, в розділі «Тарифи та послуги», як вже було написано вище, можна переглянути дані з тарифів і опцій;
- Коротка команда *155*0# набирається з меню керування модемом або з телефону з даної сім-картою. Після натискання кнопки дзвінка, на екрані з’явиться інформація по трафіку.
Якщо такі методи з якоїсь причини вам не підходять, то найпростішим способом буде зателефонувати оператору Тілі 2 на Гарячу лінію, номер якої 88005550611 або 611 з мобільного телефону з сім-картою оператора.