Кожен власник Apple ID може підключати до свого аккаунту платні підписки для програмного забезпечення і стандартних сервісів.
Оплачувані послуги дозволяють розширити функціонал, отримати доступ до контенту.
Розробники регулярно створюють акційні пропозиції для залучення клієнтів. Наприклад, перші три місяці використання стрімінг Apple Music обійдуться вам в 0 рублів.
Далі кожен місяць з прив’язаною картки буде зніматися фіксована сума.
Перевірка підключених підписок
Власник гаджета може в будь-який момент подивитися список всіх активованих платних послуг від встановлених програм. Дотримуйтесь інструкції:
- Зайдіть в налаштування смартфона і виберіть вкладку «iTunes і AppStore»;
Рис.2 – налаштування телефону
- У новому вікні натисніть на «Подивитися Apple ID». Ви будете перенаправлені на сторінку налаштувань облікового запису;
- Всі платні послуги прив’язані до вашого ідентифікатора. Натисніть на поле «Subscriptions» у нижній частині екрану;
Рис.3 — Налаштування користувача
- Далі з’явиться список усіх підписок. Для перегляду і налаштування кожної з них, натисніть на активне пропозицію;
Рис.4 – перегляд параметрів
Читайте також:
Як користуватися Apple Pay: додавання картки, оплата покупок і корисні рекомендації
Що робити, якщо забув пароль від Apple ID — Практичні поради
Як перевірити Айфон на справжність: корисні поради та перевірка смартфона
Простий спосіб оновлення iTunes на комп’ютері – інструкція в картинках
Відключення підписки
На iPhone/iPad
Для відключення підписок з допомогою iOS достатньо натиснути на клавішу «Скасувати підписку» (Малюнок 4) і підтвердити дію.
У Windows
Користувачі Windows можуть використовувати сервіси Apple за допомогою встановленої програми iTunes. Функція підписки на Apple Music доступна, починаючи з версії 12.2.
Для відключення підписок свого Apple ID виконайте дії:
1Відкрийте iTunes, яка встановлена ОС Windows;
2Увійдіть з допомогою свого ідентифікатора Apple ID;
3Зайдіть в налаштування облікового запису«Мій профіль»-«Налаштування»-«Підписки»-«Управляти»);
4з’явиться коні відображається вся інформація про активованих пропозиціях. Для відключення перейдіть на сторінку «Подробиці» і натисніть на «Вимкнено» в полі «Автовозобновление».
Рис.5 – відключення автовозобновления виплат
В яких випадках передплату можна вимкнути?
Якщо при спробі скасування підписки з’являється системне повідомлення про помилку або у налаштуваннях відсутня кнопка для виключення регулярної оплати, це виникає за наступних ситуацій:
Причина 1. Якщо користувач не сплатив підписку за минулий місяць або ви не погасили інші заборгованості в iTunes, App Store (не пройшов платіж за пісню або програму), система автоматично блокує можливість скасування підписки до повної виплати коштів.
Як правило, в подібних ситуаціях ви побачите помилку з текстом «Виникли проблеми з попередньою покупкою»:
Рис.6 – проблеми з попередньою покупкою
Для вирішення проблеми перевірте, чи встановлено на вашій картці ліміт суми покупок в Інтернеті. Саме цей параметр не дає провести платіж в режимі онлайн.
Налаштувати ліміт можна в особистому кабінеті інтернет-банкінгу.
Ще один спосіб вирішення проблеми — перевірка збігу даних кредитної картки облікового запису Apple ID. Користувач може прив’язати до смартфону тільки свою іменну картку.
В іншому випадку, транзакції будуть блокуватися і не зможете скасувати підписки, так як вони будуть висіти у розділі «Несплачені».
Причина 2. Проблеми з обліковим записом Apple ID. Вона може бути заблокована в цілях безпеки, зламана або відключена.
Перевірте роботу свого аккаунта, авторизувавшись через сайт apple.com.
Причина 3. Термін дії картки закінчився. Якщо прив’язана карта більше неактивна, Apple буде продовжувати посилати запити на списання грошей, але всі вони будуть невдалими.
Не відображається інформація про прострочену картці, тому ви не можете скасувати підписку.
Видаліть існуючу кредитку зі списку ваших карт для сервісів Apple і прив’яжіть новий рахунок.
Читайте також:
Як швидко перенести контакти з iphone на android: 4 простих способів
Як безкоштовно скачати пісні на iPhone (айфон): 2 простих способи
Айфон (iPhone) не включається на зарядці що робити — докладна інструкція
Чохол зарядка на айфон (iPhone): ТОП-12 кращих варіантів
Повернення списаних з рахунку грошей
Якщо ви хочете скасувати підписку на отримання платних послуг сервісу, але з рахунку вже списали гроші за наступний місяць, повернути їх можна протягом 1-2 днів після проплати.
Зверніться у службу підтримки компанії Apple за посиланням https://support.apple.com/.
Виберіть категорії питання і створіть звернення. Оператори корпорації повернуть гроші на рахунок користувача протягом декількох тижнів і відключать вам платну підписку.
Рис.7 – сайт технічної підтримки Apple
Тематичні відеоролики: