Англійське видавництво curve digital, відоме по випуску the ascent, serial cleaner, human: fall flat та інших ігор, в публікації на своєму офіційному сайті оголосило про проведений ребрендинг.
Джерело зображення: curve games
В рамках ініціативи curve digital змінила назву на curve games, представила оновлений логотип і розповіла про причини змін: компанія хоче більше підтримувати розробників.
Повідомляється також, що «нова глава в історії curve знову підтверджує її націленість співпрацювати з кращими талантами по всьому світу для курирування, формування та посилення [якісних інді-ігор]».
За словами генерального виконавчого директора curve games джона кларка (john clark), завдання видавництва полягає у випуску найбільш захоплюючих і веселих ігор, і новий бренд на цих цінностях грунтується.
У приуроченому до анонсу хвилинному ролику (прикріплений вище) curve games демонструє кілька проектів зі своєї лінійки (деякі супроводжуються хвалебними цитатами від критиків).




















![[Огляд] Xiaomi MiJia M365 – відмінний [електросамокат] від надійного китайського виробника](https://web-city.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/P1160682_1-218x150.jpg)













![[DNS probe finished no Internet] Як виправити помилку?](https://web-city.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/1-42-218x150.jpg)





























