Видавець the ascent і serial cleaner змінив назву і логотип

140

Англійське видавництво curve digital, відоме по випуску the ascent, serial cleaner, human: fall flat та інших ігор, в публікації на своєму офіційному сайті оголосило про проведений ребрендинг.

Джерело зображення: curve games

В рамках ініціативи curve digital змінила назву на curve games, представила оновлений логотип і розповіла про причини змін: компанія хоче більше підтримувати розробників.

Повідомляється також, що «нова глава в історії curve знову підтверджує її націленість співпрацювати з кращими талантами по всьому світу для курирування, формування та посилення [якісних інді-ігор]».

За словами генерального виконавчого директора curve games джона кларка (john clark), завдання видавництва полягає у випуску найбільш захоплюючих і веселих ігор, і новий бренд на цих цінностях грунтується.

У приуроченому до анонсу хвилинному ролику (прикріплений вище) curve games демонструє кілька проектів зі своєї лінійки (деякі супроводжуються хвалебними цитатами від критиків).