Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

2

Таргетована (цільова) реклама в соціальних мережах («ВКонтакие», «Фейсбук», «Однокласники» тощо) — це показ рекламних оголошень на особистих сторінках користувачів з урахуванням їх анкетних даних (націлювання): статі, віку, географії, соціального статусу, інтересів, матеріального достатку.

Оптимально підходить для рекламодавців, чиїми клієнтами є фізичні особи (кінцеві споживачі).

Переваги таргетованої реклами перед іншими її видами:

  • Велика аудиторія (соціальні мережі регулярно відвідує до 88% економічно активних жителів міст).
  • Чітка спрямованість на групу людей, яких може зацікавити пропозиція рекламодавця (послуга по установці вікон ПВХ в Казані актуальна тільки для жителів Казані, рішення контрольних і курсових — тільки для студентів тощо).
  • Висока конверсія.
  • Низька вартість кліка.
  • Зручні інструменти статистики.
  • Можливість швидко змінювати текст або дизайн оголошення в будь-який час увімкнути і вимкнути його показ.

Як створити ефективне рекламне оголошення

Визначтеся, хто ваша цільова аудиторія

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

До завсідникам соц.мереж можна віднести представників всіх соціальних груп — від багатодітних домогосподарок до керівників великого бізнесу, тому рекламувати в них можна практично будь-які послуги та товари.

Головне — правильно виділити свій сегмент.

Проведіть маркетингове дослідження для визначення портрета вашого потенційного споживача.

Так, якщо ви продаєте елітну нерухомість, оголошення швидше зацікавить чоловічу аудиторію 35-45 років з високим достатком.

З імовірністю 80% це будуть міські жителі вашого регіону — чиновники, високопоставлені керівники державних підприємств і власники великого бізнесу.

Зверніть увагу! Якщо ви пропонуєте місцеві послуги, наприклад, таксі, обов’язково пишіть в оголошенні місто, так як рекламу без вказівки географії користувачі сприймають, як столичної.

Звертайтеся до користувача його мовою

В оголошеннях для юнацької аудиторії доречно використовувати молодіжний сленг і звертання на «ти».

У пропозиціях для людей певної професії є сенс вживати професійні терміни — компетентний продавець має перевагу перед некомпетентним.

Якою мовою спілкуються між собою ваші потенційні споживачі і що їх цікавить, можна дізнатися на тематичних форумах і обговорень різних тем у цих соціальних мережах.

Підбирайте правильні зображення

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Вдалий дизайн оголошення — це 50% успіху рекламної кампанії.

В одних випадках підібрати зображення легко: наприклад, в рекламі взуття краще всього показати саму продавану модель, в рекламі автомобілів — сам автомобіль.

В інших випадках кращу картинку можна визначити тільки експериментальним шляхом. Якщо на оголошення мало відгукуються — спробуйте змінити зображення.

Як налаштувати таргетовану рекламу

ВКонтакте

Таргетована реклама в ВКонтакте має велику кількість налаштувань. Щоб створити нове оголошення, натисніть внизу сторінки кнопку «Реклама».

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Слідом натисніть «Таргетовані оголошення» та «Створити оголошення».

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

У налаштуваннях нового оголошення вкажіть, що ви будете рекламувати:

  • Співтовариство.
  • Відеозапис.
  • Додаток ВКонтакте
  • Мобільний додаток.
  • Зовнішній сайт.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Після цього перейдіть в розділ оформлення. Тут потрібно вказати:

  • Формат оголошення — зображення і текст, ексклюзивний формат, велике зображення або просування співтовариств.
  • Заголовок оголошення.
  • Опис.
  • Тематику (вибір із списку).
  • Підрозділ (вибір із списку).

Можна вказати і додаткову тематику — для цього внизу розділу оформлення є однойменна посилання.

У віконці праворуч показаний розмір зображення, яке може бути вставлено в оголошення, а також ваш заголовок і основний текст (опис).

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Далі переходимо до найважливішого — налаштування таргетингу або вибору цільової аудиторії.

Не намагайтеся осягнути неосяжне, то є охопити як можна більше груп людей — це не принесе додаткового прибутку, навпаки, нецільові користувачі будуть даремно клікати по вашому оголошенню і швидко розтратять бюджет.

Нехай вашу рекламу бачать тільки ті, кого вона може зацікавити.

У вашому розпорядженні більше 15 параметрів вибору.

Серед них — географія (країна, міста і регіони, райони та вулиці, станції метро) і демографія вашої цільової аудиторії (стать, вік, сімейний статус, релігія, рік закінчення Внз, освіта, посада і місце роботи).

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Досить великий розділ складає список інтересів. Серед них:

  • Хобі, зазначені на сторінці.
  • Тематика спільнот, в яких перебуває користувач.
  • Сайти, на яких користувач авторизується через соціальну кнопку VK.
  • Улюблені програми.
  • Країни, з яких користувач заходив на сайт.
  • Релігійний світогляд.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

У правій частині розділу налаштування таргетованої реклами показано скільки людина відповідає вибраним параметрам (аудиторія) і рекомендована ціна кліка.

На завершальному етапі визначають спосіб оплати реклами, розташування і ціну за клік. Першим ділом виберіть спосіб оплати — за покази чи за переходи.

Потім вкажіть рекламні майданчики і вартість одного переходу (кліка).

Далі виберіть рекламну кампанію — існуючу (якщо є), нову або рекламу додатків зі знижкою. Після цього натисніть кнопку «Створити оголошення».

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Однокласники

Таргетована реклама в соцмережі «Однокласники» відрізняється від VK більш мізерним набором параметрів цільової аудиторії.

Тонке налаштування на конкретну групу тут зробити неможливо, тому рекламодавці не дуже люблять цей ресурс.

Але ми все-таки розберемося, як запустити на нього рекламну кампанію.

Насамперед, вам необхідно зареєструватися на Таргет@Мail.ru, так як рекламний сервіс «Однокласників» є частиною Mail.ru.

Після реєстрації можете відразу переходити до створення оголошення.

Внизу рекламного блоку, який знаходиться з лівого боку сторінки «Однокласників», натисніть «Реклама тут».

Клік по цьому посиланню перекине вас в розділ складання нових оголошень.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

У списку «Що рекламуємо?» оберіть потрібний варіант:

  • Зовнішній ресурс.
  • Групу або подія.
  • Гру.
  • Мобільні сайти і додатки.

Вкажіть майданчик, де буде розміщена реклама:

  • Соцмережі («Однокласники», «МойМир», «Пошта Mail.ru» та інші).
  • Тематичні.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

В розділі «Створити оголошення» пропишіть заголовок і основний текст. У віконці праворуч показано, як воно буде виглядати разом з картинкою.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Далі йдуть налаштування таргетингу.

Дотримуйтеся того ж принципу підбору цільової аудиторії, як при створенні оголошення VK: намагайтеся якомога точніше позначити своїх потенційних покупців.

Вкажіть, кому і де ви хочете показувати рекламу: стать, вік, день народження, інтереси і географію користувачів.

Тут є одна цікава можливість — включити ремаркетинг аудиторії.

Суть цієї опції в тому, щоб повторювати показ оголошення користувачам, які вже здійснили перехід на ваш сайт. Це істотно підвищує конверсію.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Після націлювання налаштуйте стратегію показу оголошення — максимальне число переходів, фіксовану ставку або мінімальний витрата. Також визначтеся з розподілом бюджету.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

По закінченні установки поповните бюджет (мінімальна сума — 3540 рублів), і ваша рекламна кампанія почне свою роботу.

FaceBook

Таргетована реклама Фейсбук — добре налагоджений і багатофункціональний інструмент.

Налаштувань тут багато, що розібратися з ними відразу, якщо ви новачок, досить складно, але після декількох успішних рекламних кампаній ви зрозумієте, що до чого.

Відкрийте сторінку https://www.facebook.com/advertising натисніть кнопку «Створити рекламне оголошення».

Цим ви запустите майстер створення реклами, який буде покроково вести вас до мети.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Пропустити будь-який крок ви не зможете, тому доведеться як слід обдумувати кожну дію.

Першим відкриється список «Виберіть мета кампанії», де потрібно вибрати один із варіантів і вказати посилання на об’єкт реклами.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

На наступній сторінці відображено, як буде виглядати ваше оголошення.

Тут вам належить написати заголовок і текст, підібрати картинку і зробити ряд інших параметрів, які будуть доступні.

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?

Далі ви перейдете до налаштувань таргетингу. Вони дуже нагадують ті, які ми розглядали вище, тому детально зупинятися на них не будемо.

За окончаниисоздания оголошення, натисніть «Розмістити замовлення» і поповніть рахунок банківської картою.

Яндекс і Google

Контекстна реклама пошукових систем Яндекс і Google також включає елементи націлювання, але обмежується тільки географією цільової аудиторії рекламодавців.

Налаштування місцеположення здійснюється через сервіси Яндекс.Директ і Google.AdWords.

Користувач має можливість вибрати для показу оголошення кілька регіонів усередині країни або в різних державах, але вибору демографічних параметрів, як в соціальних мережах, у нього немає.

Як пошукові системи планують розвивати цей напрям реклами — поки невідомо.

Деякий час назад, в 2013 році, прес-служба Яндекс повідомила про створення проекту «Крипта«, який міг ідентифікувати інтернет-користувачів, включаючи незареєстрованих, за віком, статтю та рівнем доходу.

Це могло б стати початком розвитку дуже перспективного напряму, проте в даний час робота сервісу припинена.

Що таке контекстна і таргетована реклама?

Таргетована реклама — як розмістити і налаштувати кампанію?