Творець state of decay робить “гру мрії” в новій студії possibility space разом з ветеранами ubisoft, ea і double fine

67

Джефф стрейн (jeff strain), засновник undead labs (state of decay) і співзасновник arenanet (guild wars), оголосив про відкриття нової студії possibility space. До команди увійшли досвідчені співробітники з valve, ubisoft, electronic arts і double fine productions.

Джерело зображень: possibility.co

Стрейн називає possibility space “студією сучасного типу«, народженою в ситуації»страху та ізоляції”. Через пандемію covid-19 засновник вирішив зробити структуру компанії «розподіленою»: працівники можуть працювати з будь-якої точки світу. Він підкреслює, що мова йде про новий тип віддаленої роботи: співробітники офісу в новому орлеані не мають переваг перед тими, хто живе в іншому місці і не може його відвідувати.

Possibility space отримала $50 млн від венчурного фонду transcend fund і неназвану суму від управління економічного розвитку луїзіани. Колектив вже працює над якоюсь «веселою» грою, про створення якої стрейн мріяв багато років. На офіційному сайті говориться, що команда збирається робити ” амбітні ігри з бюджетом, як у великих компаній, і увагою до деталей, як у інді-студій». Згадується “спільний досвід” -мабуть, плануються онлайнові елементи.

До команди входять:

  • джефф стрейн-засновник, раніше співробітник blizzard entertainment (творець редактора карт starcraft, програміст diablo, керівник розробки і провідний програміст world of warcraft), співзасновник arenanet (програміст і виконавчий продюсер guild wars), засновник undead labs (продюсер state of decay). В цілому має більше 30 років досвіду роботи в ігровій індустрії;
  • джейн нг (jane ng) — художній директор, раніше — старший художник ea maxis (spore) і double fine productions (costume quest, the cave, broken age, brutal legend, stacking), провідний художник по оточенню campo santo (firewatch) і художник valve (half-life: alyx);
  • остін уокер — austin walker) – директор з інтелектуальної власності, раніше-журналіст gamespot, giant bomb і paste, головний редактор waypoint;
  • брендон діллон (brandon dillon) — віце-президент з інжинірингу, раніше — співробітник arenanet (програміст guild wars, глава команди з розробки нових технологій і концепцій для mmo), double fine productions (технічний директор grim fandango remastered і hack ‘n’ slash), директор з управління продуктами oculus vr;
  • річард фоуг (richard foge) — віце-президент за дизайном, раніше — дизайнер бойової системи ігор серії god of war в sony santa monica, провідний дизайнер guild wars і дизайн-директор state of decay;
  • ліз инглэнд (liz endland) — директор по системам симуляції та оповідання, раніше — гейм-дизайнер insomniac games (resistance 3, sunset overdrive), глава команди дизайнерів ubisoft toronto (watch dogs: legion);
  • лія рівера (leah rivera) — старший дизайнер оповідання, раніше — дизайнер по контенту state of decay і guild wars 2;
  • брайан дін дженнінгс (brian dean jennings) — технічний дизайн-директор, раніше — дизайнер simcity в maxis, кількох частин tony hawk’s pro skater в neversoft і socom в zipper interactive;
  • еріка там (erica tam) — старший геймплейний інженер, раніше — дизайнер інтерфейсу mmo defiance в trion worlds і battlefield hardline в electronic arts і геймплейний інженер call of duty: vanguard в sledgehammer games;
  • чарльз рендалл (charles randall) — старший геймплейний інженер, раніше — провідний геймплейний програміст watch dogs: legion і декількох частин s creed в ubisoft і below в capybara games, програміст star wars: knights of the old republic в bioware;
  • джурі хорнеман — jurie horneman) — старший геймплейний інженер, раніше-провідний геймплейний програміст watch dogs: legion і один з творців la forge (дослідницької лабораторії ubisoft в торонто), а також співробітник rockstar games.

Набір співробітників триває: студії потрібні програмісти, виробничий директор, старший художник по оточенню та інші фахівці.