Яке обладнання необхідно для кол-центру.


Яке обладнання необхідно для кол-центру.

При створенні контакт — центру перед будь-якою компанією незмінно постає питання, чи робити його своїми силами або користуватися послугами стороннього ЦОВ. В першу чергу, вибір визначають кількісні показники, наприклад, мінімізація витрат. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі Гарнитуры офис и наушники.
Однак велике значення мають і так звані якісні фактори, які можуть схилити компанію на користь прийняття того чи іншого рішення. У той час зростання продуктивності праці і підвищення його економічної ефективності стали можливі тільки після появи тих, яких зараз називають «фахівцями».
У додатку до call — центрам питання про перехід від натурального господарства до ринкових відносин вирішується все тим же аналізом економічної ефективності. Частина параметрів цього аналізу досить легко оцінюються кількісно. Давайте спочатку подивимося саме на них. Створення власного call — центру — справа досить недешева.