Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

382

Хочете створити свою корпоративну пошту в умовах обмеженого бюджету? У той же час сервер повинен мати максимально високий uptime, надійний захист від спаму і вірусів?

Спробуйте безкоштовний сервіс «Яндекс.Пошта для домену».

Зміст:

Про те як створити, налаштувати і користуватися цим сервісом читайте в нашій сьогоднішній статті.

Яндекс.Пошта для домену — що це?

«Яндекс.Пошта для домену» — це сервіс, що дозволяє інтегрувати доменне ім’я з безкоштовним сервісом «Яндекс.Пошта», отримуючи всі переваги роботи останнього.

Даний сервіс може знадобитися власнику доменного імені, який хоче зробити свою пошту унікальною, наприклад «username@domainname».

Переваги такого рішення очевидні і після підключення сервісу користувач отримує:

  • можливість створення 1000 поштових скриньок (велика кількість можливе після подачі заявки на збільшення ліміту);

  • необмежений розмір поштових скриньок;

  • зручний веб-інтерфейс для управління поштовими акаунтами (блокування облікового запису в разі звільнення працівника, створення нового, тощо), а також різні додаткові можливості, наприклад: створення псевдонімів, списку розсилок, імпорт пошти з інших поштових серверів, тощо;

  • інструменти для роботи з листами допомогою веб-інтерфейсу (перегляд офісних документів, прослуховування вкладених .mp3 файлів в браузері).

  • захист від спаму та вірусів;

  • можливість доступу з веб-інтерфейсу, поштових програм і мобільних пристроїв;

  • можливість установки логотипу своєї організації у веб-інтерфейсі і вибір безлічі різних тем для інтерфейсу;

  • за рахунок більшої довіри від інших поштових серверів, листи Яндекс.Пошти не так часто потрапляють у спам-листи.

  • календар для організації робочого дня.

Також до списку слід додати відсутність необхідності в утриманні в штаті системного адміністратора.

А якщо вам все ж знадобиться його послуги для налаштування сервісу, ціна буде мінімальною.

На даний момент сервіс обслуговує близько 300 тис. доменних імен і близько 4 млн. поштових скриньок.

Створюємо і налаштовуємо Яндекс.Пошту для домену

Приступаючи до налаштування даного сервісу ви вже повинні бути зареєстровані в сервісі Яндекс.Пошта і володіти певним доменним ім’ям, для якого буде вироблятися настройка.

Крок 1. Підключення та перевірка домену. На цьому етапі особа, яка хоче скористатися сервісом, має довести, що є власником доменного імені.

Перевірка, як правило, займає не більше 24 годин і як тільки домен підтверджений, адміністратор має доступ до всіх функцій.

Заходимо на Яндекс.Пошту, авторизируемся, переходимо на сторінку підключення домену. Вводимо назву домену, наприклад «new.geek-nose.com» і натискаємо кнопку «Підключити домен».

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

Переходимо на сторінку підтвердження і вибираємо один із запропонованих способів для підтвердження:

  • завантаження певного файлу в кореневий каталог вашого веб-сайту;

  • створення субдомену з певним ім’ям, що згенерувала система;

  • зміна адреси контактного email-адресу, на адресу містить доменне ім’я, для якого проводиться реєстрація.

Перші два способи більш прості, ніж останній. У нашому прикладі ми скористаємося першим способом.

Створюємо в блокноті файл (називаємо його так, як вказала система), поміщаємо в нього згенерований системою текст, перейменовуємо в .html і завантажуємо в кореневий каталог сайту.

Після виконання цих маніпуляцій тиснемо кнопку «Перевірити володіння доменом».

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

Крок 2. Налаштування MX-записів або делегування домену Яндекса.

В разі, якщо доменне ім’я було зареєстровано лише з метою використання унікального назви домену для поштових адрес компанії або в особистих цілях (щоб підкреслити індивідуальність), рекомендується скористатися делегування домену Яндекса.

В цьому випадку ви зможете використовувати лише сервіси Яндекса, проте всі налаштування вашого домену будуть проведені автоматично.

У випадку, якщо домен використовується для сайту, розташованого біля якогось хостинг-провайдера, кращим рішенням буде настройка МХ-запис в панелі управління.

Для зручності користувачів, компанія розмістила на офіційному сайті інформацію щодо налаштування домену для найбільш популярних реєстраторів та інтернет-провайдерів.

Налаштування запису MX

Налаштування запису MX різна для кожного сервісу, тому обмежимося загальним описом без прив’язки до інтерфейсу хостинг-провайдера або реєстратора.

Перейшовши в панель адміністрування необхідно видалити всі існуючі МХ-записи не вказують на серверах Яндекса, після чого слід створити нову вибравши пріоритет — 10, а в полі призначення (дані) вказати mx.yandex.net.

Результати налаштування можна побачити перейшовши по посиланню. Якщо ви все зробили правильно статус «Очікуємо встановлення МХ-записів» зміниться на «Підключений».

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

Зверніть увагу! У деяких випадках хостинг-провайдери інтегрують налаштування для найбільш популярних сервісів в т. ч. і для Яндекс.Пошти, в такому випадку налаштування зводиться лише до встановлення прапорця в потрібне поле і зберегти зміни.

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

Після налаштувань МХ-записів можна зайти на сторінку Мої домени і переконається в правильності налаштувань.

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

У разі делегування домену Яндексу, його працездатність буде забезпечуватися серверами компанії.

Настроювання складається з двох етапів редагування на стороні Яндекса і на стороні реєстратора імен або хостинг-провайдера.

Для делегування необхідно зайти на сторінку Мої домени, вибрати домен для делегування на Яндекс, пройти по посиланню «Редактор DNS» і переконається, що у списку записів DNS прописані всі необхідні дані.

Важливо! Якщо який-небудь записи не вистачає, додайте її скориставшись відповідною кнопкою.

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

На стороні реєстратора домену необхідно змінити NS-налаштування домену, вказавши первинним і вторинним DNS-сервером dns1.yandex.net і dns2.yandex.net відповідно.

Якщо в інтерфейсі вашого реєстратора є поля для IP-адрес, їх слід залишити порожніми.

Через деякий час ваш домен буде делегований на Яндекс. Для цього перейдіть на сторінку Мої домени.

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

Крок 3. Створення поштових скриньок. Після налаштувань МХ-записів можемо перейти до створення поштових скриньок.

Дана завдання досить тривіальна — потрібно ввести назву ел.скриньки в полі «логін» і двічі ввести пароль, після чого натиснути кнопку «Додати».

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

Вхід у поштові скриньки здійснюється за посиланням виду: https://mail.yandex.ru/for/domain-name, де domain-name — ім’я вашого домену.

Наприклад, https://mail.yandex.ru/for/new.geek-nose.com. Також, є можливість входу через стандартну форму авторизації на пошті.

Зверніть увагу! При першому вході в поштову скриньку система запропонує заповнити поля, що стосуються ваших персональних даних (ПІБ, дата народження, контрольне запитання та відповідь для відновлення пароля), т. к. на попереднім етапі ми створили тільки обліковий запис пошти, без яких-небудь даних.

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки

На цьому налаштування доменної пошти від Яндекс завершена.

Користуючись доменної поштою від Яндекс, слід розуміти, що вся кореспонденція доступна третім особам в особі компанії Яндекс.

Тому якщо ви хочете домогтися максимальної конфіденційності варто подумати про створення власного сервера, з усіма можливими витратами на його створення, налаштування та підтримку.

Як підключити Яндекс.Пошту для домену

Яндекс Пошта для домену — створення та налагодження корпоративного скриньки