Instagram аналітика і наскільки вона важлива

4-26-2020

Instagram аналітика. Це поняття вже всім, думаю, знайоме.

А знаєте скільки в ній плюсів?

Не уявляєте яка кількість.

Тут ви прочитаєте все про Instagram аналітиці та сервісах, які дуже здорово вам допоможуть її відстежувати і вигідно використовувати для своїх бізнес цілей. Хочемо порекомендувати вибрати Бесплатный сервис аналитики Инстаграм

Готові?

Тоді Поїхали.

Instagram зараз щосили штурмує простори інтернету. Кількість активних користувачів перевалила за 700 мільйонів!

Як і схожі платформи, Instagram впливає на бізнес. А бізнес продає свої товари і послуги публіці через Instagram.

Оскільки все більше і більше компаній використовують Інстаграм для взаємодії з людьми (і потенційними покупцями), весь час зростає попит на якісні рекламні кампанії в Instagram.

Величезний плюс в тому, що вам зараз доступна велика кількість сервісів для аналітики.

Instagram аналітика в цифрах
Перш ніж з головою піти в Instagram, ознайомтеся зі статистикою (дуже корисною для вас).

Instagram аналітика. Instagram аналітика в цифрах

Саме час всім брендам, великим і маленьким, максимально користуватися перевагами Instagram.

Найкращий шлях-дізнатися, що ж може сказати Instagram аналітика.

Instagram аналітика. Навіщо відстежувати
Основний показник в Instagram-це залученість.

Залученість у Instagram в 4 рази більше, ніж у Фейсбук.

Іноді важко відразу визначити ефективність кампанії, якщо вона відразу не призводить до відчутного результату, погодьтеся.

Саме тому Instagram аналітика важлива як ніколи. Якщо ви поки в невеликих кількостях продаєте товар, то потрібно знати куди і як витрачаються гроші, щоб не зливати бюджет даремно.

Використовуйте Instagram аналітику, яка покаже вам що так, а що не так, куди вкладати кошти, а куди не варто.

Який контент найкраще працює і на чому слід сконцентруватися, а що взагалі не потрібно використовувати.

Ось про що розповість Instagram аналітика:
Ступінь залученості вашої аудиторії.
Темп зростання вашого облікового запису.
В який час краще робити пости.
Які хештеги використовувати для збільшення популярності.
Скільки трафіку ваш сайт отримує від Instagram.
Як справи у ваших конкурентів.
І це ще не все…

Instagram аналітика. На яких показниках зосередитися
Часом найскладніша частина аналітики – на чому саме потрібно сфокусуватися, на яких показниках. Тому читайте далі, там докладніше.

  1. Коментар
    Які говорять, наскільки користувачі залучені вашим контентом. Лайки можуть бути не настільки чесним показником. Але кількість і якість коментарів багато вам скаже.

Лайки теж важливі, звичайно, але Коментарі важливіше, коли справа стосується залученості. Коментарі яскраво показують взаємодію вас (і вашого контенту) з користувачем. Якщо вони відповідають на ваші запитання, висловлюють свою думку або роблять компліменти — це відмінно.

Навіть негативні коментарі можуть вам допомогти скорегувати стратегію.

Збільшується кількість коментарів говорить про якісну базу передплатників і їх залученості. Коли ж їх немає-відповідно навпаки.

  1. Зростання кількості передплатників
    Цей показник покаже вам Загальне охоплення і залученість.

Instagram аналітика. Зростання кількості передплатників

Лайки в Instagram досить легко отримати. Як чесним, так і нечесним шляхом.

Більшість сервісів запропонує діаграму передплатників, яка дозволить вам бачити тенденції з плином часу, точно визначити будь-які помітні піки і провали і проаналізувати їх причину.

  1. Таймінг
    Коли ваші повідомлення працюють найкраще? Ви ось в курсі?

У соціальних мережах час-це все.

Це, звичайно, має місце і з Instagram, де 70% постів користувач навіть не бачить.

З огляду на цю цифру, важливо знати, коли ваші передплатники знаходяться в додатку і взаємодіють з вашим контентом.

Instagram аналітика. Таймінг

В інтернеті купа інформації про те, коли постити. Краще зазвичай в будні дні.

Цікавий факт: ролики в Instagram, які додані о 9 годині вечора на 34% отримали більше переглядів. Так-то.

Краще індивідуально підібрати час саме для вашої аудиторії, коли вона найбільш активна.

Тут теж допоможе Instagram аналітика.

  1. Залученість аудиторії
    Ну так, тисячі передплатників дуже вигідно виглядають … але якщо вони мовчать, тоді щось тут явно нечисто.

Орієнтуватися потрібно не на кількість, а на якість. Нехай передплатників буде менше, але аудиторія буде жива, яка може у вас купити щось, коментувати і бути залученою в ваш контент.

Боти нікому вже не потрібні. Ну, і Instagram Вас за таке по голівці не погладить. Стаття 100% в тему: Чому не потрібно купувати лайки в Instagram.

Щоб розрахувати цей показник, візьміть середню кількість лайків і коментарів, які ви отримали за місяць (більшість аналітичних сервісів Instagram розкажуть вам про це) і розділіть на ваше поточне кількість передплатників.

Це і буде відсоток залученості кожного передплатника. Якщо маленька залученість, то це може говорити про те, що недостатньо було закликів до дії (call to action). Або ви не так задали питання, щоб спровокувати коментарі.

Щоб збільшити цю цифру, проаналізуйте, що ви в минулому робили правильно, а що ні. Проаналізуйте ваші пости. Переконайтеся, що вони несуть цінність людям, щоб вони не просто перегортали ваші пости в стрічці, а читали, ставили лайки і був якийсь фідбек, у вигляді комента, наприклад.

  1. Хештеги #
    Які краще використовувати хештеги…

Взагалі, вони можуть як допомогти вам зробити хороший пост і отримати залученість, так і навпаки, поховати фактично.

Поставивши правильні хештеги, буде більше шансів зробити контент доступним більшій кількості користувачів.