Проходження Wolfenstein: The New Order фактично не викликає питань у шанувальників шутерів, проте деякі моменти в ігровому процесі обтяжують його, змушують довго шукати вихід зі сформованої ситуації. Ми допоможемо вам пройти гру без складнощів, але вдаватися до подібних посібникам намагайтеся лише у випадках крайньої необхідності.
Розглянемо докладніше проходження кожної глави без глибокого проникнення в сюжет гри.
Зміст:
Глава 1
Разом з пілотом Фергюсом і солдатами американської армії літаком прямуємо в замок для вбивства генерала Тотенкопфа. Підбитий літак, і герой вирушає усунути несправність. Беремо інструменти в шафці і ремонтуємо паливопровід, потім перерезаем шість канатів, щоб звільнитися від баласту.
Після повернення до Фергюсу ліземо в люк між кріслами і беремося за кулемет, щоб зменшити кількість літальних апаратів супротивника. Після виходу знаряддя з ладу активуємо важілець у сидіння, розташованого праворуч.
Поруч летить забитий солдатами літак, наш же ось-ось впаде. Отворяем двері в правій частині судна і слідом за Фергюсом з розгону перестрибуємо на сусідній літак. Там розмовляємо з одним із солдатів, а другого наводимо в себе. Поки пілот садить техніку на воду, збираємо аптечки. Далі вони знадобляться.
Рис. 1 – Коли стрілець стає пілотом
Після цього послідує атака робота, від якого потрібно вислизнути через нижній люк у воду. Під водою вздовж кабелю добираємося до наступного потерпілого крах літака, хапаємо кулемет і знищуємо всіх роботів.
Підриваємо двері у великий бункер і забираємося всередину. З боєм піднімаємося на самий верх, де з допомогою зенітки перетворюємо в металобрухт величезну бойову машину. Разом з союзниками штурмуємо замок, результатом чого буде потрапляння в пастку – провал в крематорій. Якщо швидко відшукати ключ в шафках, опинимося на волі. Тут кулями розриваємо шланги з’явився з-під підлоги робота і зустрічаємося з самим Черепом. Він запускає процес зрушення стін.
Прокинемося в полоні, а бос запропонує вибрати напарника, який буде страчений.
Розбиваємо робота трубою, яку отримаємо від вижив товариша, нею знищуємо вогненні сопла, зламуємо замок і з пораненим іншому стрибаємо назовні.
Глава 2
Агента знайшли рибалки, він потрапляє до медиків, ті виявляють травму мозку і закривають протагоніста в психлікарні в Польщі, де його виходжує симпатична медсестра Аня. Черговий візит офіцера став фатальним для постояльців лікарні: її закривають, хворих розстрілюють, як і сім’ю лікарів за опір. Їх дочка – Аню забирають з собою.
Беремо ніж і вирушаємо на пошуки дівчини, яка допоможе відшукати повстанців. За допомогою ножа безшумно вбиваємо всіх офіцерів, доки в центральному коридорі не матимемо вже дробовиком.
Рис. 2 – Залишаємо психлікарні, спустошивши її
Читайте також:
Список кращих РПГ – ТОП кращих рольових ігор на PC
Кращі ігри з відкритим світом на PC — ТОП 15
Кращі ігри на ПК з хорошим сюжетом: ТОП-10
ТОП-10: Кращі ігри про піратів в історії
Розділ 3
Старі люди розповіли, що нині 1960 рік, фашисти виграли Другу Світову і безроздільно правлять планетою. Опір придушене, його лідери, яких не стратили у таборах і в’язницях.
Витягуємо з багажника офіцера і починаємо його допит у підвалі, дізнаємося де міститься основна маса опору і тримаємо свій шлях у в’язницю Берліна.
Дід Ані ховає нового знайомого і внучку в багажник і відправляється в шлях. На одному з КПП доведеться вийти назовні і зачистити сектор від ворога.
У вузькому тунелі знаходимо безшумний пістолет, в його кінці сходи. Піднімаємося по ній і на другому поверсі ліквідуємо офіцера. Зачищаємо сектор, відшукуємо всі секрети (коди Енігми, золоті яйця), збираємо аптечки, броню і боєприпаси – і назад до машини.
Рис. 3 – Допитуємо нещасного фашиста
На наступному КПП також вбиваємо всіх, прямуємо в башту, через тунелі потрапляємо в підвал сусідній вежі, звідти – в гараж. По сходах ліземо вгору, проходимо по мосту і активуємо підйомник, повертаємося до авто.
Попереду нас чекає кілька споруд з фашистами, які потрібно очистити. Потім знищуємо роботів з кулемета і ховаємося назад у багажник. Тепер сідаємо на потяг, де зустрінемося з оберштурмбанфюрером, яка запропонує пройти тест на приналежність до арійців.
Глава 4
Поки Аня забиває баки патрулю, забираємося з готелю по карнизу і трубі. У майстерні заряджаємо акумулятор різака і беремо сам інструмент. З його допомогою ріжемо решітку і рухаємося вперед – перебираємося на сусідню будівлю. За допомогою ножа або різака підбираємося до машини з в’язнями. Через карниз забираємося на дах машини.
Рис. 4 – У в’язниці перебувати приємніше, ніж на вулицях разваленных
Поки в’язнів розвантажують і ведуть, за допомогою різака ріжемо решітки і замки, аби піднятися на майданчик вище. Звідти потрапляємо у двір, потім в каналізацію. Слідуємо по коридорах, поки не знайдемо карту в’язниці і нову батарею до різака, яка дасть можливість стріляти.
Глава 5
Проїжджаючи по мосту, всі зістрибує з машини і пірнають у воду. За допомогою різака плавим ланцюга замків і опиняємося на базі опору, де панує Керолайн Беккер.
Допомагаємо Кароліні відшукати пылящиеся на базі папери. Робимо послугу, вивчаємо будову, знайомимося з проектом Шепіт – безшумні вертольоти – і приносимо дамі папку.
Рис. 5 – Притулок опору
Глава 6
З’явилася необхідність потрапити в Лондонський науковий центр і забрати один з трьох прототипів таких вертольотів. До Лондона доїжджаємо без перешкод. Водій висаджує тачку прямо біля входу в будівлю. Йдемо через руїни, ховаємося від робота між плитами перекриття. Все на шляху відправляємо до праотців, в тому числі і робота: посилаємо пару гранат і добиваємо пострілами в червоний очей.
Рис. 6 – Жертва заради майбутнього
З боєм пробираємося в місячний купол, після нього долаємо ремонтний відсік, воювати тут незручно, тому стріляти краще в русі назустріч противнику. В кімнаті управління активуємо важіль, проходимо в люк і піднімаємося наверх, отстрелив гальмівні колодки.
Розділ 7
Влітаємо на прототипах на базу. З отриманих документів дізнаємося про одне з джерел технологій нацистів. Вони знищили організацію Даат Іхуд і отримали її знання, наприклад, про надміцним бетоні, який легко знищується цвіллю. Такий шматок бетону потрібно відшукати в каналізації, що не обійдеться без пригод. За допомогою дискової пилки отпиливаем зразок і віддаємо Ані.
Рис. 7 – Пошук шматки бетону перетворюється в пригоду
Розділ 8
Шляхом здачі нацистам Бласковиц відвідує табір полонених, де знайомиться з представником знищеної організації Даат Іхуд по імені Сет Рот. Головою табору є Ірен, яка в поїзді влаштовувала тест.
Мета знаходиться в блоці №4, і щоб туди потрапити, потрібно помінятися одягом з одним з ув’язнених звідти. Щоб влаштувати непомітний обмін, ламаємо бетономішалку, а поки охоронці з’ясовують причину неполадки, здійснюємо задумане. Потрапивши в цільовий блок і домовляємося зі старим: його співпрацю в обмін на свободу всім ув’язненим.
Рис. 8 – За хвилину до смерті
Довгими стараннями необхідно відключити систему безпеки і повернутися до старого Сету. Той відправить за батареєю для ПДУ роботів. Тільки її матимемо, втратимо свідомість від електричного розряду. Прокинемося разом з новим союзником прив’язаними до стовпам для страти. Рот за допомогою пульта знищить фашистів, після забираємося в кабіну управління і кришимо все навколо, в тому числі і стіни.
Прикриваємо старого, а коли той відімкне замок гаража, всі сідаємо в машину і їдемо, побачивши стареньку Ірен живий.
Вам це може бути цікаво:
Відьмак 3 системні вимоги + короткий огляд сюжету і геймлея
Assassins Creed Unity: системні вимоги і геймплей
Online ігри – 10 найпопулярніших порталів
Як зробити, щоб не лагали гри — Прості поради
Кращі ігри про Другу світову війну — ТОП 10
Розділ 9
Фашисти одержали доступ до одному з сотні схованок, причому не самого великого. У Сета Рота є доступ до більшого секрету, розташованому на дні Атлантичного океану.
Рис. 9 – Остання гра на гітарі
Глава 10
Сідаємо в відремонтований глайдер і вирушаємо за спрямованих на коридорами в катакомби. Незабаром доведеться покинути транспорт і проникнути в депо, де належить кілька сутичок, в тому числі і з суперсолдатами. Коли всі поляжуть, переганяємо поїзд в депо союзників. Вони заховають Блазковица в одній з торпед, таким чином він потрапить на підводний човен.
Рис. 10 – І на війні є місце веселощам
Розділ 11
Вибираємося з торпеди і починаємо феєрію до перехоплення керування човном. Підіймаємо її, забираємо товаришів і вирушаємо в Атлантичний океан за таємними знаннями і артефактами.
Тільки Сет розчинить двері шлюзу, проходимо в зал, звідки на мудрований ліфті піднімаємося вгору. Очищаємо сховище від добра і залишаємо його.
Рис. 11 – Подорож в корпусі торпеди завершено
Глава 12
На човні виявлено ядерні боезапасы, але доступу до них немає. Крім убитого капітана судна, інформація зберігається на військовій базі нацистів на Місяці.
Рис. 12 – Колись він був величним
Глава 13
Потрапивши на Місяць, фейсконтроль проходимо вдало, і починаємо шукати свою валізу з гарматами, опустившись вниз по конвеєру. В кімнаті для охорони є металева стіна, прорізаємо в ній прохід, беремо пістолет і починаємо веселитися. Потрапивши в шлюз, беремо скафандр і залишаємо будівля в напрямку нацистської станції.
Рис. 13 – Монотонні місячні пейзажі
Проходимо низку відмінно охоронюваних приміщень до сховища ядерних припасів, робимо копію кодів доступу і прибираємо в зал очікування по системі вентиляції. На шляху постійно зустрічаємо солдатів, піднятих по тривозі, в результаті чого змушені захопити космічний шаттл в ангарі і дістатися до Землі своїми силами.
Глава 14
Потрапляємо на рідну планету з проблемами: корабель ледве приземлився біля зруйнованого Лондонського наукового центру. Збираємо арсенал і воюємо, швидко пересуваючись по приміщенню. На півдорозі дізнаємося, що Череп дістався до бази опору, тому прискорюємося. Збиваємо вертоліт, потім воюємо з роботом з червоним оком і повертаємося додому.
Рис. 14 – Лондон перетворився за 14 років
Читайте також:
Fallout 3: системні вимоги, ігровий процес + огляд
Кращі ігри про виживання — ТОП-10
Кращі ігри про зомбі — ТОП-10
ТОП-10 — Кращі ігри гонки для ПК у 2017 році
Глава 15
Коли Клаус довезе до Берліна, притулок вже догорає. Зачищаємо поверхи від офіцерів і роботів ворога, просуваємося в ангар. Там знищуємо всіх і на вертольоті відлітаємо до підводному човні.
Рис. 15 – Командного пункту більше немає
Глава 16
Човен доставить усіх до замку Черепа. Перед його знищенням потрібно звільнити полонених. Пробиваємо в стіні дірку і вплав добираємося до замку. По коридорах будемо дуже багато стріляти.
Діставшись до лабораторії стаємо жертвою смертельного уколу Буби, але мозок на нього ніяк не реагує. Буби прощається з життям. Добираємося до ув’язнених, рятуємо всіх, але застряем в ліфті. Люди повільно його покидають, а Блазковиц направляється до Черепа.
Рис. 16 – Останній суворий погляд