Як вибрати доменне ім’я ресурсу?

8-7-2018

Перше питання, що приходить на розум ще до початку розробки сайту — як правильно вибрати доменне ім’я? Від грамотного підходу до вибору адреси залежить успіх вашого проекту — починаючи від ставлення клієнтів і закінчуючи оптимізацією в пошукових системах. Отже, налаштовуємося на творчий процес, інтегруємося з SEO і приступаємо. Хочу порекомендувати купити домен на сайті https://regery.com.ua/ru

12 порад щодо створення незабутнього сайту
Новий або Б/У?

Будь б/в домен має певну історію, що дає йому ряд переваг. В першу чергу, це посилальна маса, сприятливо яка на просуванні. Як правильно вибрати дроп домен? Постаратися з’ясувати його минуле, а також перевірити, чому він перестав використовуватися.

Хочемо попередити — в цьому випадку потрібно бути максимально обережним. Якщо ресурс на домені був присвячений тематиці, відмінною вашої, чи мав погану репутацію, його придбання — погане рішення. Якщо немає впевненості, краще зупинитись на новому, раніше не використовується адресі.

5 помилок інтернет-магазину, які вбивають продажу
Як вибрати доменну зону?

Існує кілька різновидів доменних зон. Якщо в основі класифікації лежить тематика ресурсу, розрізняють: .edu (освіта), .tv (ЗМІ і телебачення), .mobi (мобільні пристрої), і т. д. Існують і національні зони, розділені за географічною ознакою: .ru (Російська Федерація), .de (Німеччина).ua (Україна).bg (Болгарія) і т. д.

Більшість російських користувачів знайомі лише з трьома зонами: ru, com і рф. Тому більшість власників, не замислюючись, як вибрати домен для сайту, зупиняються на одній з них.

Національні зони допомагають користувачеві і пошуковикам ідентифікувати приналежність ресурсу до регіону, за аналогією з телефонним кодом. Наприклад, за запитом «магазин квітів» для Москви і Мінська результати будуть абсолютно різними.

Вибираючи домен, спертися в першу чергу на географію вашої цільової аудиторії. У разі якщо переважна частина користувачів ресурсу з Росії, використовуйте .ru або .рф. Направляючи сайт на міжнародну аудиторію, використовуйте .com.

Як правильно вибрати домен для сайту, що працює в певному місті чи області? Існують зони .msk.ru (Москва), .ekburg.ru (Єкатеринбург), .spb.ru (Санкт-Петербург), .nnov.ru (Нижній Новгород) і ін Якщо ви не плануйте розширення і орієнтацію на інші регіони в майбутньому, можете зупинитися на одній з них.

Інтернет-брендинг: що, як і навіщо?
Переходимо до головного — як вибрати ім’я домену?

Нижче пропонуємо кілька нескладних правил, керуючись якими ви створите запам’ятовується і унікальний домен.

1. Звучність і зручність вимови

Диктувати адресу вашого ресурсу по телефону доведеться часто, а значить, він повинен бути зрозумілим. Заковика в тому, що ви вимовляєте назва російською, а домен пишеться латиницею (за винятком кириличних імен в зоні .рф). Тому у багатьох користувачів виникають проблеми з відтворенням.

Не використовуйте в імені домену співзвучних латинських літер (s і с, v і w, c і k), уникайте поєднання кількох приголосних (sch), складних для написання. Що стосується російської назви, не включайте в нього літери, транслитерирующиеся по-різному: ц (z або ts), (k, c або ck), ф (ph або f).

Ідеальним рішенням, яке врятує вас від проблем з написанням, стане покупка домену в зоні .рф і переадресація з нього на основний домен в зоні .ru.

Що стосується зручності вимови, промовите придумане назву кілька разів, стоячи перед дзеркалом. Попросіть зробити це друзів і знайомих. Домен не повинен бути схожий на скоромовку «кораблі лавірували, та не вылавировали»…

2. Довжина

Правило просте — чим коротше, тим краще. Оптимальним прийнято вважати назви, що складаються з 4-х символів. Але не варто прагнути до цієї цифри, адреси з 6-9 букв можуть непогано працювати. Допустимий мінімум — 2 символи, максимум — 63.

Так-так, 63, і багато компаній використовують такі довгі домени в рекламних цілях. Наприклад, адреса ресурсу одній студії виглядає так: maximalnaya-dlina-domennogo-imeni-ne-dolzhna-prevyshat-63-bukaf.ru.

Для сайту-візитки або інтернет-магазину такий підхід краще не використовувати. Не намагайтеся вмістити на адресу гасло і назва вашої компанії, сферу діяльності, адресу та режим роботи. Чим довше доменне ім’я — тим складніше запам’ятати його. У рекламних банерах і на візитках воно тим більше буде виглядати непривабливо.

Розмірковуючи, як вибрати назву домену, завжди керуйтеся здоровим глуздом!

3. Відповідність тематиці ресурсу

Навряд чи домен ромашка.рф буде асоціюватися з будівельною компанією або інтернет-магазином побутової техніки. В якості доменного імені оптимально використовувати:

назва компанії (ozon.ru, sony.ru, adidas.ru)
загальні слова необхідної тематики (sport.ru, 50platev.ru)
поєднання кількох слів (magazin-divanov.ru, stroim-dom.ru)
4. Відсутність граматичних помилок

Банальне і одночасно гиперважное правило. Навмисне або випадково змінивши одну букву в назві, ви ризикуєте втратити сотні і тисячі користувачів.

5. Легкість запам’ятовування

Почувши адресу вашого ресурсу 1-2 рази, клієнти повинні з легкістю відтворити його. Перед тим, як вибрати доменне ім’я для сайту, переберіть кілька комбінацій складів або цілих слів, складаючи з них риму або співзвуччя. Якщо це ніяк не виходить, переконайтеся, що назва звучить гармонійно.

6. Використання ключових слів

Яндекс, Google та інші пошукові системи позитивно ставляться до наявності ключевіков в доменному імені. Якщо ви реєструєте адресу з високочастотним запитом в назві, вам буде легше просувати сайт конкретно по цьому ключу.

7. Унікальність

Деякі вебмастера реєструють доменні імена, схожі з адресами конкурентів з високою відвідуваністю. Зробити це можна кількома способами: «розбавивши» адреса дефісом або замінивши одну-дві букви.

Сподіваючись отримати частину трафіку конкурентів, ви можете зовсім втратити відвідувачів. Вибирайте унікальне і відрізняє вас від «сірої маси» ім’я.

Сподіваючись отримати частину трафіку конкурентів, ви можете зовсім втратити відвідувачів.

8. Захист від конкурентів

Перш ніж зареєструвати власне ім’я, перевірте, чи вільні співзвучні адреси. Часто sport.ru і sports.ru — два не мають один до одного відносини ресурсу. Зареєструвавши на себе схожі адреси, ви зможете направити користувачів на один.

Також непогано захиститися від кіберсквотингу та зареєструвати домен на всіх популярних зонах. Якщо ваш сайт знайде популярність, недоброзичливці можуть оформити домен з вашим ім’ям в іншій зоні і збирати відвідувачів, помилково набрали .com замість .ru.

Чому ваші конкуренти йдуть до конкурентів?
З www або без www?

Технічно www.domen.ru і domen.ru — два незалежних ресурсу. Спочатку всі адреси починалися з www. Але тепер ця «приставка» стала необов’язковою, а вона використовується виключно тому, що більшість користувачів звикло приписувати її в адресному рядку. Найкращим вирішенням проблеми, як правильно вибрати домен: з www або без, буде реєстрація обох варіантів на своє ім’я і перенаправлення їх на один.

Кілька нюансів

1. Не бійтеся реєструвати домен на реальні паспортні дані. Якщо ви налаштовані серйозно займатися ресурсом і вкладати в його розвиток, не приховуйте достовірних відомостей про себе. Інакше, в разі виникнення проблем, ви навряд чи доведете володіння конкретною адресою.

2. Не купуйтеся на низьку ціну. Перед тим, як вибрати хостинг і домен, переконайтеся в надійності організації, через яку хочете здійснити придбання.

3. Оптимальним буде покупка домену та хостингу в різних компаніях. В іншому випадку, якщо ви захочете змінити хостинг, виникнуть незручності і навіть проблеми. Крім того, поширені випадки, коли при купівлі хостингу, ви отримуєте домен безкоштовно. Але вже через рік ціна зростає до небес. Будьте пильні!

Виконання цих нескладних порад допоможе вам благополучно розпочати свій бізнес і надалі ефективно просувати ресурс. Якщо ви не впевнені у своїй компетентності, зверніться до професіоналів. Вони точно знають, як вибрати доменне ім’я для інтернет-магазину або будь-якого іншого ресурсу. Адже всі ми знаємо, як корабель назвеш, так він і попливе.