Polestar — «дочка» volvo з випуску електромобілів, стала публічною компанією

20

Розробка електромобілів і їх серійний випуск вимагають значних інвестицій, оскільки це відносно новий вид транспортних засобів як для гігантів галузі з віковою історією, так і для молодих компаній. Претендує на місце в сегменті преміальних електромобілів компанія polestar вийшла на публічний ринок за рахунок злиття з gores guggenheim.

Електромобіль polestar 2. Джерело зображення: polestar

Так звані spac-угоди здобули популярність серед тих компаній, що стрімко розвиваються, які хочуть залучити кошти інвесторів на фондовому ринку, але бажають уникнути тривалої процедури узгодження публічного розміщення акцій. Компанія polestar, що народилася в результаті співпраці volvo з материнською корпорацією geely, змогла вийти на фондовий ринок саме за рахунок злиття з gores guggenheim inc. – спеціально створеною публічною компанією, яка вже встигла залучити не менше $800 млн. Як зазначає bloomberg, ще $250 млн нададуть інституційні інвестори, а весь бізнес polestar в підсумку буде оцінений приблизно в $20 млрд.

В асортименті марки polestar поки є один гібрид і один електромобіль, невигадливо наділені порядковими номерами «1» і «2» відповідно. Цього літа був представлений кросовер polestar 3, виробництво якого почнеться на підприємстві на півдні каліфорнії, тоді як polestar 2 поставляється з китаю. У сша обсяги продажів цього електромобіля вимірюються тисячами штук, а по всьому світу — десятками тисяч штук. Очевидно, що залучаються на відкритому фондовому ринку кошти допоможуть polestar розвиватися більш впевнено без оглядки на материнські компанії. Угода з gores guggenheim буде завершена в першій половині наступного року.