Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

430

Якщо ви цікавитеся, лендінгем що це таке, то ви потрапили за адресою. Знати і розуміти що це таке надзвичайно важливо як для веб-розробників, так і для контент-менеджерів і маркетологів.

Якщо говорити простими словами, то це одна з найважливіших частин будь-якого продає ресурсу.

В будь-якому інтернет-магазині є те, що можна назвати landing, нехай навіть сам адміністратор про це не знає.

Проблема в тому, що якщо він розроблений «криво» чи не опрацьований взагалі, високої конверсії не буде.

Як цього уникнути і що потрібно робити для досягнення відмінних продажів, ми розглянемо далі.

Почнемо з теорії.

Зміст:

Визначення

Отже, лендінгем (landing page) – це та коротка сторінка інтернет-магазину, яка передбачає вчинення певної дії користувачем.

Потенційні клієнти потрапляють на неї через пошуковик або за допомогою кліка по рекламному оголошенню.

Якщо ви шукайте в Google, наприклад, інформацію про купівлю велосипеда або якого-небудь іншого товару, то ви побачите результати пошуку два види посилань:

  • Рекламний матеріал. В Гуглі біля таких пишеться слово «Реклама». В Яндексі та деяких інших пошукових системах такі результати відображаються в окремому вікні праворуч або ліворуч від основних результатів.
  • Посилання на сайти. Це результати пошуку, а не рекламні оголошення. Якщо відображення першого виду результатів залежить від того, чи заплатить адміністратор за рекламу, то на відображення другого впливає пошукова оптимізація та розкрутка.
  • Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис.1. Два види результатів пошуку

    Так от, коли ви переходите на один з цих результатів пошуку – рекламне оголошення або просту посилання, ви потрапляєте не на опис того, що таке велосипед, ви потрапляєте на майданчик, де його можна придбати.

    Це може бути загальний каталог всіх видів велосипедів, з яких можна вибрати найбільш відповідний зразок.

    У будь-якому випадку, на тій сторінці, на яку ви перейшли, передбачається якась дія.

    Ви не тільки прочитаєте якусь цікаву інформацію, ви спонукатиме щось зробити, у цьому випадку вибрати велосипед з каталогу або ж купити його.

    Потрібно розуміти, що лендінгем – це не опис якогось товару і кнопкою «Купити» на ній. Це щось більше, щось вражаюче, що спонукає до дії. Свого роду нестандартна сторінка, яких зазвичай зовсім небагато, частіше всього одна.

    На рисунку 2 можна побачити звичайну сторінку з продажу подушок для вагітних. Там є опис товарів та їх каталог, але це ніяк не можна назвати лендингом.

    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис.2. Стандартний варіант для продажу подушок для вагітних

    А ось на малюнку 3 представлений варіант тих таки подушок для вагітних, але вже лендинговый.

    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис.3. Landing page для продажу подушок для вагітних

    Читайте також: найкращі програми для ПК: ТОП-10 маст-хев додатків

    Програми для шифрування файлів: Які краще вибрати?

    Який Інтернет краще підключити для дому. Огляд всіх можливих варіантів

    Моя сторінка на Facebook: реєстрація, можливості, видалення

    Тепер розумієте різницю?

    Таким чином, можна виділити два основних моменти, які відрізняють цей тип реклами від звичайних повідомлень в інтернеті, а конкретно:

    • Вони містять у собі якусь дію.
    • Є тією сторінкою на сайті, на яку потрапляє користувач з пошуковика.

    Якщо у вас залишилися якісь питання, пишіть їх в коментарях. А ми поки перейдемо до детального розбору цього терміна.

    Переваги

    Будь-професійний спеціаліст з просування знає, наскільки вони важливі.

    Багато в чому саме від них залежить, чи вдасться вам продати той чи інший товар.

    Навіть якщо у вас є прекрасний у всіх відносинах інтернет-магазин, але погано зроблені лэндинги, продажі будуть значно нижче.

    Можна витрачати колосальні бюджети на рекламу і просування, але результату від цього не буде. І виною тому можуть стати погано опрацьовані landing page.

    Переваги цільових майданчиків

    • користувачі спонукаються щось зробити, а не зайти на сайт і почитати цікаву інформацію (власне, в цьому і полягає мета магазину);
    • конверсія від реклами вище, коли людина потрапляє на цільовий пласт, адже він, знову ж таки, купує продукт, а не просто досліджує його;
    • користувач знаходить те, що йому потрібно – якщо він шукає інформацію про купівлю велосипеда або чогось іншого, очевидно, що хоче купити саме його, а не дізнатися, де і як це можна зробити;
    • доступність інформації для користувача.

    Останнє означає, що потенційний клієнт вже не буде щось шукати, куди ходити, він знайде на ній те, що шукає, а конкретно, можливість покупки товару.

    Важливо! Від правильної розробки landing залежить загальний успіх інтернет-магазину.

    Головне питання полягає в тому, як же правильно розробити лендінгем. Зараз ми на нього відповімо.

    Як правильно скласти

    Фахівці виділяють кілька дієвих порад, які допомагають досягти успіху у цій справі. Мова йде ось про що:

    1 Дизайн. Якщо зовнішній вигляд сайту буде викликати у людини негативні емоції, то він відразу ж піде. Навіть якщо там представлені найдешевші продукт, які відрізняються високою якістю, він все одно віддасть перевагу знайти щось інше. Така вже людська психологія.

    Тут потрібно розуміти наступне:

    • намагайтеся не робити гострих кутів – всі кнопки і інші елементи краще робити з красивими закругленими кутами;
    • використовуйте колірну гаму в залежності від тематики, але віддавайте перевагу світлим тонам;
    • уникайте накопичення елементів – якщо їх буде занадто багато, людина не захоче розбиратися, де що знаходиться (не кажучи вже про те, що відображення на різних платформах може сильно страждати з-за цього).
    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис.4. Приємний дизайн

    2 Цікавий заголовок. Обов’язкова умова складання будь-якого лэндинга. Якщо найбільша напис на екрані буде нецікавою і не привабливо, користувач не захоче продовжувати свою подорож по сайту. Він, швидше за все, піде шукати щось інше. Наприклад, якщо ви напишіть «послуги автоматизації ресторану», це не тільки відлякає потенційного клієнта, але і не дозволить просунути ресурс в інтернеті. А ось якщо написати «Професійна автоматизація ресторану від 70 000 руб.», буде набагато краще. Клієнт відразу бачить, скільки це коштує, і хто буде виконувати роботу (професіонали).

    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис. 5. Приклад вдалого заголовка і тексту

    3 Слідкуйте за текстом. Як вже можна було зрозуміти, тексту на таких сторінках зазвичай небагато. Це можуть бути переваги наданої послуги, її нюанси чи інша інформація. У будь-якому випадку уникайте суцільного тексту (це найбільша помилка при складанні будь-яких текстів в інтернеті в принципі, а не тільки на лендингах). Всю інформацію подавати в списках, таблицях, малюнках або в іншому вигляді, але не суцільним текстом. Крім того, уникайте помилок у тексті. Якщо вони будуть кидатися в очі, знову ж таки, людина не буде далі робити передбачувані дії.

    4 Повинен бути мультимедійний матеріал. Це можуть бути картинки або відео, а також анімації, flash і так далі. Одного лише тексту на тлі недостатньо. Сучасному юзеру потрібно більше! Деякі використовують дуже цікавий підхід – ставлять короткий відеоролик, в якому звичайна людина користується пропонованою послугою і, звичайно ж, радіє цьому. Також відео може бути в якомусь окремому екрані.

    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис. 6. Приклад з видеоблоком

    5 Заклик до дії. Це означає, що на сайті може бути якась одна велика або просто помітна на загальному тлі кнопка, яка, власне, і спонукає потенційного клієнта щось зробити. На ній може бути написано Купити, Замовити, Активувати, Підписатися і так далі. Людина не повинна шукати цю саму кнопку, йому повинно бути зрозуміло, що від нього вимагається, і як це зробити. На всіх наведених вище варіантах такі кнопки є і вони чітко виділяються на загальному тлі.

    6 Зв’язок з клієнтом. Крім усього іншого, на landing page обов’язково потрібна якась, нехай і невелика форма зв’язку, де клієнт може залишити своє запитання або звернення до адміністратора. Знову ж таки, він не повинен шукати спосіб зв’язатися з представником сайту – все повинно бути зрозуміло відразу. Приклад такої форми можна бачити на малюнку 5 внизу.

    7На сторінці повинні бути посилання на інші розділи сайту. Щоб у людини не складалося враження, що він потрапив на одностраничник. Справа в тому, що зазвичай на останніх рекламують якісь неякісні товари, несправжні способи заробітку, загалом, всякий обман. Але якщо ви представляєте серйозну компанію, використовувати одностраничник або навіть щось схоже на нього неприпустимо.

    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис. 8. Посилання на інші вкладки

    Також дуже важливо робити його максимально простим і зрозумілим. Оформлення повинно повністю відповідати тематиці і не викликати ніяких питань.

    Потрібно, щоб чоловік зайшов виконав те, що від нього вимагається.

    Невдалий приклад

    Що таке landing page: як створити ефективний лендінгем з високою конверсією

    Рис. 9 . Приклад невдалої сторінки

    Як бачимо, тут не використаний практично жоден рада з перерахованих вище. Якогось чіпляється, цікавого заголовка немає.

    На тлі просто синій колір і ніякого мультимедійного матеріалу. Форми для зв’язку з адміністратором немає.

    Зрештою, немає якогось призову до дії і посилань на інші вкладки. Толком незрозуміло, що взагалі тут треба зробити і як.

    Є якась форма реєстрації (або авторизації – незрозуміло), але в чому ми реєструємося, залишається загадкою.

    Важливо! Landing page просто зобов’язана завантажуватися дуже швидко. Якщо вона буде грузиться більше 10 секунд, людина чекати не буде, а піде. Тому обов’язково намагайтеся максимально оптимізувати його. Не навантажуйте його зайвими елементами, використовуйте не важкі файли і так далі.

    Це також дуже важливо пам’ятати.

    Використовуючи ці поради, ви зможете зробити якісний лендінгем і продати свій продукт. Але бувають ситуації, коли все начебто зроблено добре, але продажу майже немає.

    Тоді необхідно перевіряти їх ефективність.

    Читайте також:

    Топ браузерів 2017 року: кращі програми для роботи в інтернеті

    10 популярних плагінів для Google Chrome: вибираємо під себе

    Як видалити банер з комп’ютера самостійно?

    ТОП-12 кращих засобів видалення шкідливих програм

    Як визначити ефективність

    Взагалі, якщо сказати просто, то ефективність визначається співвідношенням кількості переходів і виконання передбачуваного дії.

    Тобто якщо число переходів дорівнює 1000, а кількість покупок – 10, значить, вона не дуже ефективна. Як же визначити, чому так відбувається?

    Є два способи тестування:

    • «А/В». Тут мається на увазі, що створюються дві однакових, з деякими дрібними відзнаками. На одній є кнопка синього кольору внизу, а на іншій кнопка червоного кольору вгорі. Так, іноді й такі дрібні деталі можуть впливати на ефективність.
    • «MVT». Принцип той же, але відрізняється відразу декілька елементів. На одній буде форма для зв’язку, а інший її не буде. Далі фахівці визначають, яка з двох більш ефективна і залишають її.

    У будь-якому випадку не бійтеся експериментувати. Відразу створити дійсно якісну та ефективну landing page виходить в одиниць. Успіх приходить з досвідом.